ventetiden er lang

anett84

Første møte med forumet
jah nå har jeg 5 dager til termin (14.08.09)å jeg vil ting ska få fortgang,men me min flax skal jeg vel gå 14 dager over tiden[8D]men i d siste har jeg hadd MYE kynnere,og hode har festet seg!inatt hadde jeg en sykt intens smerte i nedre del av magen på høyre side (noen som vet hva dette kan være??)det varte sjikkeli lenge og var sinnsykt vondt!!
 
Back
Topp