Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~StRaToS~
ORIGINAL: *Bianco*
ORIGINAL: ~StRaToS~
Hell yeah!
Har klart å miste papirene mine 2 ganger, og de leter fortsatt etter de...[8|]
såpass ja .det er ikke bra[&:]
Ender med at jeg ler av de...... jeg får jo tilbakebetalt uansett.
ORIGINAL: Lissyjane
Hahahaha!
Duh. Når jeg får svar på saken min,så har de brukt 2 år på å finne ut hvor mye jeg skal ha i barnebidrag[8|]
oh lord[8|]nav sier jeg
BF vurderte å sende dem en kalkulator,men han var usikker på om de ville ta spøken[:-] Jeg lo så tårene rant når jeg ringte ham og sa at jeg hadde klaget på vedtaket og da tok det først tre uker før jeg fikk svar om de sendte saken videre eller om den ble avslått,og deretter ville det ta ni mndr før de fattet et vedtak[:D] Jeg ler enda jeg hahahaha Og da har de brukt syv mndr på å finne ut hva jeg skal ha. Men så har jo BF guttungen 6 dager i mnden nå, så da måtte jeg skrive det og sende det inn. Da reiste de ny sak og den tar syv mndr til[:-]
lagt til et bilde til jeg[:)]

Hahahaha!
Duh. Når jeg får svar på saken min,så har de brukt 2 år på å finne ut hvor mye jeg skal ha i barnebidrag[8|]
oh lord[8|]nav sier jeg
BF vurderte å sende dem en kalkulator,men han var usikker på om de ville ta spøken[:-] Jeg lo så tårene rant når jeg ringte ham og sa at jeg hadde klaget på vedtaket og da tok det først tre uker før jeg fikk svar om de sendte saken videre eller om den ble avslått,og deretter ville det ta ni mndr før de fattet et vedtak[:D] Jeg ler enda jeg hahahaha Og da har de brukt syv mndr på å finne ut hva jeg skal ha. Men så har jo BF guttungen 6 dager i mnden nå, så da måtte jeg skrive det og sende det inn. Da reiste de ny sak og den tar syv mndr til[:-]
herreguuuuuuuuud er det mulig sier jeg[:-]
Man skulle nesten ikke tro det hehe[8D] Menneh...jo dessverre.
ORIGINAL: Imogene
Jeg tror jeg er den eneste i landet som ikke har hatt noen problemer med NAV [8D]
Nå har jeg riktignok jobb (som i tillegg forskuddsbetalte lønn under permisjon), så det eneste jeg har søkt om er barnetrygd og litt kontantstøtte siden jeg har redusert stillingen min.
Tok 2 uker fra jeg sendte søknad til den var behandlet og pengene var på konto [8|]
ORIGINAL: Imogene
Jeg tror jeg er den eneste i landet som ikke har hatt noen problemer med NAV [8D]
Nå har jeg riktignok jobb (som i tillegg forskuddsbetalte lønn under permisjon), så det eneste jeg har søkt om er barnetrygd og litt kontantstøtte siden jeg har redusert stillingen min.
Tok 2 uker fra jeg sendte søknad til den var behandlet og pengene var på konto [8|]
da er du heldig gitt[8D]
Hahahaha!
oh lord[8|]nav sier jeg
herreguuuuuuuuud er det mulig sier jeg[:-]
Man skulle nesten ikke tro det hehe[8D] Menneh...jo dessverre.
naaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv sier jeg .[8D]bildene stemmer bra da[8|][:-]
Hahaha! Ja jeg lo godt av dem ja hahahaha[:D]
ORIGINAL: Juliejr
Sett denne nav filmen da? [:D]
http://www.youtube.com/watch?v=RJY2buzPmcY