Ventetid..

H0112

Glad i forumet
Hei jenter, jeg vil bare si gratulerer til alle nygravide her, og lykke til til alle som venter! [:)]

Jeg er i ventemodus, og det er kjeeedeeelig [:)] Er enda en hel uke til jeg vil prøve meg på første test, 11 dpo [8|]
Det ene øyeblikket føler jeg på meg at nå er jeg endelig blitt gravid, og neste øyeblikk føler jeg at det ikke gikk denne gangen heller..blir litt ør i toppen [8D] Men en får bare vente og se om en blir velsigna med noen symptomer etterhvert [:D]

Takk for det[:)] Lykke til til deg også, håper GT lyser positiv mot deg når du tar den[;)]

Ventetiden kan være laaang ja...drygt å gå å ikke vite og vente på å få finne ut!!!!![&:]
Men je syns tiden gikk litt fortere når jeg hadde BV å gå til...men det er mange som sier motsatt da[:D] 
(forskjellig fra prøver til prøver tenker jeg)

Har du prøvd lenge da?
Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for deg, og håper du kommer inn på juni her[:)]

takkk for det[:)]

lykke til med  testinga, skal krysse fingrane for  deg[:)]

Tusen takk for det [:)]

Den ventetiden er jo noe helt spesielt, men som du sier, det er LITT kjedelig!

Da jeg så på tickeren din tenkte jeg, heldigrisen, hun har 3 dager mindre ventetid enn meg, hahaha [:)]
Men det er jo ikke lenge igjen nå da..

Lykke til!!!

Tusen takk dere [:)]

SkalHaNr2: Joda, det hjelper med den daglige dosen BV [:D]
Jeg har "prøvd" en god stund ja, i.o.m. at jeg har hatt inseminasjon så blir det liksom ikke samme prøvinga som dere andre driver med. Men jeg har nå jobba hardt i 9mnd bare for å få en eggløsning, så det er jaggu en prøvelse det og [:)]

LilleLina: Ha ha, ja det er vel en "trøst" at det alltid vil være noen som ligger bak meg i løypa [8D]

Lykke til videre dere, også håper jeg at jeg kan flytte inn til dere snart

Da har du hatt noen prøvelser bak deg ja skjønner jeg...[&:]
Men håper at det har klaffet denne gangen...lykke til med testing[;)][:)]

Back
Topp