Ventetid...

lissom

Forumet er livet
Det er jo helt umenneskelig å gå sånn rundt og nesten vente på at noe skal skje.. merker at jeg prøver å ha mye å finne på hver eneste dag sånn at tida skal gå fortere... noen andre som har det sånn?????

er helt forferdelig[:(] vil liksom bli ferdig, vil holde babyen min[&:]

gleder meg så uendelig mye til fødselen er over, er ikke kjekt å gå å vente.

Ja... hater virkelig denne ventingen!!!! men så er jeg utålmodig av natur jeg da!!!
Syns jeg har gått gravid i en evighet[:'(]

ORIGINAL: dite

Ja... hater virkelig denne ventingen!!!! men så er jeg utålmodig av natur jeg da!!!
Syns jeg har gått gravid i en evighet[:'(]

heilt eni dær

Er heldigvis i den situasjonen at eg ikkje har gått lei ennå, så eg syns fortsatt at dagene flyr av gårde! [:D] Er selvfølgelig begynt å bli litt nysgjerrig på korsen ditta lille nurket i magen min ser ut, og har ikkje lyst å gå over tiden, men som sagt ikkje lei ennå...

Forstår alle som er lei! Men er ikke lei selv.[:)] Vet at nå kan det skje når som helst, så da gjør det det[:)] Åh, blir så spennende[:D]

skjønner godt at dere som hvert øyeblikk er i mål er lei, for selv er jeg dritt lei. takk og pris at han skal ut med KS om 3,5 uke, noe og forholde seg til liksom....[:D]

Jeg er ikke lei. det er fortsatt så masse som skal gjøres før han kommer til verden, krysser fingrene for at han holder seg der lengst mulig opp mot UL termin som er 28 mai, mens termin er 14 mai. Akkurat nå sitter jeg på universitetet og arbeider med hjemmexamen,skal få den ferdig før lillegutt kommer til verden. Tenk  vi har ennu ikke bestemt oss for navn, har to alternativer,men vet jo ikke om han passer til å hete det vi tenker????????? Har dere bestemt navn?[8|]

no går æ bare å vente på at lille nurket skal komme ut, er ikke direkte  lei men sia terminen er så nær går æ bare å venter. Å d er d mange andre som gjør å så d er nesten d æ e mæst lei av, at andre kommer å sier at d ikke er lenge ijæn ¨å sånt.

Ja, jeg må ha noe å gjøre hele tiden, blir gal visst jeg bare sitter der[:D]
Som nå f.eks vasker jeg stua rundt, og det er ikke meg altså, jeg pleier å være sløv me dvasking, hater det egentlig[8|]

Back
Topp