Skulle ønske det ja! Hvertfall ikke noe action i nattOi, såpass ja. Kanskje det skjer noe snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske det ja! Hvertfall ikke noe action i nattOi, såpass ja. Kanskje det skjer noe snart
Samme her også. Skjedde ikke noe mer action på natta her heller. Men jeg tror slimproppen gikk i dag morges. Det så i hvert fall sånn ut.Skulle ønske det ja! Hvertfall ikke noe action i natt
Åh gjorde den? Det har ikke jeg lagt noe merke til enda..Samme her også. Skjedde ikke noe mer action på natta her heller. Men jeg tror slimproppen gikk i dag morges. Det så i hvert fall sånn ut.
Ja, da jeg var på toalettet og skulle tørke meg kom det noe langt, tykt, slimete på papiret. Googlet det og det lignet på slimproppen. Men ikke noe fødsel i gang her enda. Bare at magen strammer seg ofte og litt murring i nedre del av magen.Åh gjorde den? Det har ikke jeg lagt noe merke til enda..
Åå I see! Da krysser jeg fingrene for deg st det skjer noe snart!Ja, da jeg var på toalettet og skulle tørke meg kom det noe langt, tykt, slimete på papiret. Googlet det og det lignet på slimproppen. Men ikke noe fødsel i gang her enda. Bare at magen strammer seg ofte og litt murring i nedre del av magen.
Takk, og i lige mådeÅå I see! Da krysser jeg fingrene for deg st det skjer noe snart!