Ventetid

Flere som har nådd termin/ nærmer seg, og går og venter ekstra i disse dager? Spennende tider :)
Ja, venter i spenning om dagen ettersom termin er på søndag :) begynner å bli utålmodig hehe! leter etter tegn samtidig som jeg ikke kjenner noen klare tegn på fødsel .. Hva med deg?
 
Mye kynnere, tidvis murringer og nedpress, men spørs om det enda tar litt tid. Skulle gjerne likt å visst når det skjer!
 
Åh ja.. termin om 1 uke og er så utålmodig, og demotiverende å tenke på at det kan ta så lang tid som 2 uker! Prøver å få tiden til å gå med strikking og serier :smiley-ashamed004
 
Termin slutten av neste uke her, men er forberedt på å gå i alle fall 1 uke over. Søskenbarnet mitt fødte nettopp 2 uker over termin stakkars - en gutt på 4.7 kg :oops:
 
Termin i morgen :) men kan ikke si at jeg kjenner noen veldig klare tegn enda, syns magen har sunket mye ned nå...er så spent og utålmodig, har så lyst at det skal nå :smiley-ashamed004
 
Hadde termin på mandag, ikke tegn på at noe skjer her, blir satt igang i morgen tidlig om det ikke skjer noe i natt heller.
Jeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste uke :)
 
Termin om en uke idag :) venter spent hver dag. Har hatt mye modningstegn som, tykkere utflod, sterkere kynnere, menssmerter både i rygg nedre del av magen. Magen har også sunket en del, men ingen baby enda. Babyen kommer virkelig når den har bestemt seg og ikke mammaen :p Storesøster kom dagen før termin sist.
 
Jeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste uke :)
Ja håper virkelig på fødsel her også senest i slutten av neste uke :)
 
Jeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste uke :)
Jeg blir satt i gang i morgen, torsdag, pga at jeg er 40år, så pga min alder som de så fint sa da vil de ikke at man går så lenge over termin.
 
Jeg blir satt i gang i morgen, torsdag, pga at jeg er 40år, så pga min alder som de så fint sa da vil de ikke at man går så lenge over termin.
Aha, så spennende! Masse lykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse! :Heartred
 
Termin 08.09. Ble satt igang 26.august, pga alder og høgt blodtrykk + protein i urin. Og gutten kom 27.august på ettermiddagen
 
Termin 08.09. Ble satt igang 26.august, pga alder og høgt blodtrykk + protein i urin. Og gutten kom 27.august på ettermiddagen
Gratulerer Her har ikke alder blitt nevnt med et ord så langt, men får høre på trivselskontrollen, som er 6 dager over termin. Begynner å bli utålmodig. Men vil samtidig helst at kroppen skal sette det igang selv.
 
Nei, men jeg har hatt 8 kynnere på 1 time nå. Magen strammer seg nesten ca. hver 6 min. Jeg føler også mye nedpress. Er i uke 40+4. Hadde termin i går.
Er jo ganske hyppig det og ja! Mine har kommet med 3-4 min mellomrom.. og magen blir helt sjuuukt hard oh stram
 
Back
Topp