Enlitenspire
Betatt av forumet
Flere som har nådd termin/ nærmer seg, og går og venter ekstra i disse dager? Spennende tider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, venter i spenning om dagen ettersom termin er på søndag begynner å bli utålmodig hehe! leter etter tegn samtidig som jeg ikke kjenner noen klare tegn på fødsel .. Hva med deg?Flere som har nådd termin/ nærmer seg, og går og venter ekstra i disse dager? Spennende tider
Jeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste ukeHadde termin på mandag, ikke tegn på at noe skjer her, blir satt igang i morgen tidlig om det ikke skjer noe i natt heller.
Ja håper virkelig på fødsel her også senest i slutten av neste ukeJeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste uke
Jeg blir satt i gang i morgen, torsdag, pga at jeg er 40år, så pga min alder som de så fint sa da vil de ikke at man går så lenge over termin.Jeg er så nysgjerrig på overtid nå, er det noen grunn til at du blir satt i gang såpass kort tid over termin? Er så utålmodig selv, har termin 10/9 så fortsatt noen dager igjen! Men hadde håpet på fødsel senest i slutten av neste uke
Aha, så spennende! Masse lykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse!Jeg blir satt i gang i morgen, torsdag, pga at jeg er 40år, så pga min alder som de så fint sa da vil de ikke at man går så lenge over termin.
Masse lykke tilJeg blir satt i gang i morgen, torsdag, pga at jeg er 40år, så pga min alder som de så fint sa da vil de ikke at man går så lenge over termin.
Gratulerer Her har ikke alder blitt nevnt med et ord så langt, men får høre på trivselskontrollen, som er 6 dager over termin. Begynner å bli utålmodig. Men vil samtidig helst at kroppen skal sette det igang selv.Termin 08.09. Ble satt igang 26.august, pga alder og høgt blodtrykk + protein i urin. Og gutten kom 27.august på ettermiddagen
Nei, men jeg har hatt 8 kynnere på 1 time nå. Magen strammer seg nesten ca. hver 6 min. Jeg føler også mye nedpress. Er i uke 40+4. Hadde termin i går.Noen som har så hyppige kynnere som 14 i timen?
Er jo ganske hyppig det og ja! Mine har kommet med 3-4 min mellomrom.. og magen blir helt sjuuukt hard oh stramNei, men jeg har hatt 8 kynnere på 1 time nå. Magen strammer seg nesten ca. hver 6 min. Jeg føler også mye nedpress. Er i uke 40+4. Hadde termin i går.
Oi, såpass ja. Kanskje det skjer noe snartEr jo ganske hyppig det og ja! Mine har kommet med 3-4 min mellomrom.. og magen blir helt sjuuukt hard oh stram