Ventetid..

Mittmirakel

Blir kjent med forumet
Det er så mange tråder om «hvor mange dager er det igjen til ….» jeg har hatt en tendens til å tenke sånn før jeg jeg også, men jeg ville bare dele en fin tekst med viktig budskap jeg kom
over på Instagram en dag, nyt dagen i dag!

referanse;svangerskapsportalen på Instagram 8BBA26C5-AA3C-4E3B-A206-DF1DA98EB54A.png

Det er så mange tråder om «hvor mange dager er det igjen til ….» jeg har hatt en tendens til å tenke sånn før jeg jeg også, men jeg ville bare dele en fin tekst med viktig budskap jeg kom
over på Instagram en dag, nyt dagen i dag!

referanse;svangerskapsportalen på Instagram Vis vedlegget 381009
Jeg har også vært overfokusert på disse målene tidligere, nå håper jeg på være litt midt i mellom. Målene er fine å nå, samtidig som man nyter her og nå

Jeg har også vært overfokusert på disse målene tidligere, nå håper jeg på være litt midt i mellom. Målene er fine å nå, samtidig som man nyter her og nå
Enig med deg. Jeg bruker de fordi det er fint å se fremgang. Men for min del er de ikke altoppslukende heller :)
Men det er jo generelt et godt råd å leve i nuet likevel :)

En veldig fin og god påminnelse. Personlig finner jeg kvalmen overvinnende på dette tidspunktet og finne det lettere å ha blikket vent fremover. Men på et tidspunkt må man jo flytte blikket tilbake igjen :Heartred

Det du skriver er så utrolig riktig og viktig ❤️❤️ Vi må nyte det vi har her og nå. I alle sammenhenger.

Disse nedtellingstrådene er også for å sanke innlegg, både i forhold til å hjelpe gruppa, men også for å hjelpe seg selv til å komme inn på skjult. Så det er litt overfladisk.

Klarer ikkje å nyte den tida eg er i no pga utmattelse/kvalme... men når eg kjem meg over det skal eg nyte :)

Back
Topp