Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Men når st. Olavs sier de skal ringe tilbake idag.. Pleier de å gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men når st. Olavs sier de skal ringe tilbake idag.. Pleier de å gjøre det?
Jeg ringte dem og snakket med en veldig hyggelig dame. Hun skulle undersøke noe med legen for meg og ringe meg tilbake. Spurte om hun ringte idag eller iløpet av uken. Og hun svarte idag. Men gjorde ikke det så kanskje ringer i morgen da.St. Olavs har det ekstremt travelt nå akkurat er mitt inntrykk. Jeg er midt i et forsøk og hadde trøbbel med å kontakte de for å få innsett av fryst embryo som var avtalt på forhånd så ble superstressa siden man jo tross alt har bare ett lite vindu til å gjøre dette ila måneden. Jeg tror de sliter med redusert kapasitet pga coronarestriksjoner for har aldri hatt problemer med å få kontakt eller svar tidligere, og vi har vært i systemet siden 2019.
Jeg har aldri opplevd at de ikke har ringt tilbake eller lignende når de har sagt de skal gjøre det, men det har altså tatt en del lengre tid enn vanlig nå i ukene etter jula.
Hvis du synes det går for lang tid tenker jeg det er helt innafor å ringe dem å høre. Det er ikke så greit å gå å vente slik som dette når det begynner å drøye :/
Jeg ringte dem og snakket med en veldig hyggelig dame. Hun skulle undersøke noe med legen for meg og ringe meg tilbake. Spurte om hun ringte idag eller iløpet av uken. Og hun svarte idag. Men gjorde ikke det så kanskje ringer i morgen da.