Ventetid....;)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Synes dokk tia går fort eller saaaakte?
Æ synes tia går kjæmpefort, rekk itj å følg me i ukan....har 2 små å jobbe 100 %, så kanskje itj rart at dagan flyr avgårde

Nå går det fooooort! 100 dager igjen bare:) Har mye på agendaen før alt er klart, så regner med tida kommer til å gå enda fortere også.

Syns tiden går sakte.  Føler jeg har vært gravid i en evighet etter at jeg mistet og ble gravid igjen ganske raskt etterpå (glad for det selvfølgelig). Nå har to venninner av meg termin 2 mndr før meg og jeg skulle og vært like langt som de, så kanskje derfor jeg føler det går tregt og, er jo plutslig 10 uker bak de og føler der er lenge til slutten av januar.

Kunne godt gått litt fortere:p har blitt 100% sykemeldt, så da går dagene litt tregerer, spesielt når man ikke har noe å gjøre. men plutselig så er høytia der, og like etter det babyen i armene.

Jeg synes det går altfor fort!
Synes ikke det er lenge siden det var sommer og jeg gjorde alt jeg kunne for å skjule magen :) Nå er vi straks i midten av oktober og før vi vet ordet av det ringes julen inn!!

Jeg nyter hvert et sekund babyen er i magen. Tipper det blir slitsomme dager i starten med en skolegutt, en bhg-gutt som er svært avhengig av mamman sin, samt en nyfødt. Samtidig vet jeg at vi tilpasser oss fort, så etter noen mnd er nok rutiner og hverdag på plass igjen :)

Jeg syns det går sent! Føler jeg har vært gravid i en evighet og fortsatt er det leeeenge igjen:( det begynner å røyne på også så da blir det liksom ennå lengre å vente... Har gått rundt og tenkt på dette lille knøttet siden jeg ikke fikk mensen 16. Mai og det er jo kjempelenge siden;)

Selv om jeg har vært 100% sykemeldt i mange måneder og stort sett bare er hjemme om dagene, synes jeg det går fort. Jeg klarer ikke å følge med på hvor langt jeg er på vei, og har mer enn én gang blitt overrasket når jeg har sett på tickeren... Jeg synes jeg løper mellom jordmor, lege, laboratoriet, ultralyd og fysioterapeut og får nesten ikke tid til annet.. Men samtidig er jeg utålmodig på å møte det lille snusket som romsterer på innsiden. Det skal bli så deilig med nyfødtkos!

Det går fort!

Nå begynner jo noen på novemberforumet å få barn! Hjelpes, ikke lenge til de første hos oss får heller. Håper jo at ingen før i desember, men det er jo snart det også. Om ikke lenge kommer vel de første desemberbarna, og da er det snart oss.
Gleder meg sånn til de første "tror- noe- er på- gang"- trådene kommer. Til tips om pakking av fødebag. Og til tråden om tidligere fødselshistorier kommer, som en slags oppvarming til det vi har foran oss :)

Jeg syns tida går fort! :) Men det er greit det siden jeg er forberedt på å gå på overtid og de dagene blir laaaange :P

Første gangen gikk tiden såååå tregt, men denne gangen kan jeg ikke skjønne hvor ukene blir av! De bare flyr forbi! Er nok fordi jeg har ei lita tulle som krever mye oppmerksomhet i tillegg nå  =)

Det går så fort,men det er sikkert fordi jeg ikke visste jeg var gravid før i uke 15 og vi holder på å pusse opp barnerommet og soverommet. Jeg går jo ut i ferie om 2 mnd også,har 11 dager ferie før jeg går ut i permisjon(permisjonen starter på julaften,så jeg følte jeg trengte litt ferie før det). Og også med samboer snart i ny jobb,så kommer tiden til å fly enda fortere.

jeg syns tiden går sakte.. men sånn er det vel alltid når man venter på noe - man får det ikke fort nok ! :) (men vil jo ikke at jenta skal komme før termin heller, så jeg får smøre meg med tålmodighet...) :)

Syns det går nesten altfor fort! Kunne gått litt senere nå som det nærmer seg eksamenstid for meg som er student! :p 

Går urtolig fort. Aner ikke hvordan jeg skal rekke over alt jeg skal før babyen kommer:P

Back
Topp