Ventetid??

nestemann

Flørter med forumet
Hei, er det noen som vet hvor lang ventetid det er på offentlige klinikker for å få prøverør??? Bor på sørlandet, så da er det vel Porsgrunn eller Haugesund som er nærmest?? Eller er det verdt å prøve i Danmark?? Med tanke på økonomi og mindre ventetid?
 
Hei hå!

Jeg er fra det blide Sørlandet og jeg har gjennomgått ICSI i Porsgrunn. Det er nok der du også havner [:)] Du kan gå inn her og se på ventetidene. De blir oppdatert ganske ofte, men akkurat nå var ventetida det samme som den var for oss; 20 uker for konsultasjon og 8 uker for utføring.
Det vil aldri lønne seg å dra til Danmark økonomisk Der KAN du risikere at det kommer opp i  mot 250 000,- I Norge er det max 18 000,-

Masse lykke til
 
Thank you thank you!! Ringte gynekologen, men hun hadde jo seff ikke time før i mai...så jeg ringte direkte til Porsgrunn, og hun dama var veldig behjelpelig!! skulle sende meg skjema, som fastlegen min måtte hjelpe meg å fylle ut. fikk time hos fastlegen min neste fredag!! så da er vi i gang [;)] Har jo 3mnd resept på pergo som jeg skal gå på først, men veldig greit å stå på venteliste i mellomtiden, så slipper en et ekstra halvår...
 
Back
Topp