Ventetid

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Nå har virkelig tiden begynt å gå sakte!!!!

Jeg holder på å svime av av den lange ventetiden. Syntes tiden har gått sakte hit til, men nå er det ekstremt. OG JEG HAR LITT UNDER HALVEIS IGJEN!! Hvordan skal dette gå?? Holder på å bli gal. Får ikke tiden til å gå.

Har måtte så godt som kutte ut studiene pga kroppen ikke orket det, og jobber veldig lite. Blir veldig sliten og dårlig av mye fysisk aktivitet.

KJEDER MEG!!!!!!!!!!!!!

Burde sikkert kost meg med den tiden jeg har alene før babyen kommer, da blir det jo full rulle til alle døgnets tider. Føler liksom at sitter i mellom barken og veden. Venter på at jeg skal komme meg videre i livet.

Hvordan er det med dere??

Huff, skjønner godt at dagene kan bli lange når en bare venter..... [&:]
Kanskje du kan finne på noe hyggelig å fylle dagene med? Planlegge barnerommet? Forberede album til den lille? Strikke eller sy kosedyr? Pusse opp - eller det orker du kanskje ikke..?
Selv fikk jeg ånden over meg og ryddet i et par roteskuffer (-du vet sånne skuffer hvor en bare kaster alt mellom himmel og jord oppi, blyanter, kort, papirer, batterier -) en dag jeg var hjemme fra jobb - det tok hele dagen!!!

Hvis det er fint vær hos deg kan du jo ta på deg gode sko og klær og rusle en tur ute. Høsten er veldig fin, synes jeg...

Sender deg i allfall mange gode klemmer og tanker.

Ellers kan jeg ikke si jeg sliter med å få tida til å gå - 80% jobb og Jonathan er mer enn nok - jeg synes tida FLYR!!!

Heldiggris[;)] Jeg vil også at tiden skal fly!!

Har masse som skal og burde ha blitt pusset opp i leiligheten, men finner ikke krefter og ønske om å gjøre det.

Hmmm ja kanskje jeg kan begynne å lage noe... Da kan jeg jo få sittet og puslet med noe.
Tenkte jeg skulle dra meg en tur ut nå for slå i hjel noe tid, kanskje jeg skal stoppe innom en bokhadel og se etter en bok som kan hjelpe meg å komme igang med å lage noe. Er helt grønn på håndarbeidet, har aldri vært inne på tanken før i livet på å begnne med noe sånt. Men nå virket tanken veldig interessant. Så takk for tipset!

Takk for gode tanker og klemmer. Sender det samme til deg[:)]

Jeg også synes tida går så sakte, finner ikke alltid noe å fylle dagene med , og jeg kjeder meg, siden jeg er sykmeldt og har vært det siden bgynnelsen av juli.

Men ja å lage ting er jo lurt , har faktisk et helt skap fullt av ulike hobbyting, bare så tiltak å finne det frem og sette i gang, kanskje jeg skulle lage noen julekort, selv om det er en stund til jul[:)]

Jeg har en sånn tykk bok fra bokhandelen, som heter min svangerskapsdagbok, den er veldig fin og jeg skriver i den hver dag. Det er ikke bare dagbok til å skrive , men til bilder og andre ting også, litt gøy å ha da.

Jeg forstår deg så alt for godt. Er sykemeldt 50% og er nok det ut svangerskapet. Men trøster meg med at det snart er jul, og jeg kan bake, skrive julekort, pakke inn gaver osv. Kos deg videre da, ihvertfall så godt du klarer. SMIL[:)]

Jeg synes tiden går kjempefort, jeg! Men det henger nok sammen med at jeg fortsatt jobber 100% i en variert jobb hvor jeg bruker hjernen til mye kreativt tenkearbeid. Og samtidig driver vi for fullt med oppussing (dvs. mannen min tar seg av det, da). Synes jula sniker seg nesten litt for fort innpå, og når jula er over DA er det ikke lenge igjen til termin [:)]

Back
Topp