Ventetid svar pcr-test

Apekatter

Elsker forumet
Hei! Vi er fire i familien, en testet seg mandag, og resten tirsdag. En av oss fra tirsdag fikk svar tirsdag kveld. Tror dere det har skjedd noe feil når resten av oss ikke har fått svar, eller har andre opplevd å ikke ha fått svar samtidig? Når hi har testet oss samtidig før har vi alltid fått svar samtidig også.

Her er det sånn at hvis man tester seg før kl 11, så får man svar på ettermiddagen samme dag.
Når vi har testet oss samtidig så har vi fått svarene våre på samme dag, men til litt forskjellige tidspunkt bare.
F.eks fikk mannen min svar 17:40 og jeg fikk mitt svar 20:15 sist.
Jeg ville gitt det en dag eller to til før jeg hadde undersøkt nærmere om hvorfor svarene ikke har kommet :)

Her er det sånn at hvis man tester seg før kl 11, så får man svar på ettermiddagen samme dag.
Når vi har testet oss samtidig så har vi fått svarene våre på samme dag, men til litt forskjellige tidspunkt bare.
F.eks fikk mannen min svar 17:40 og jeg fikk mitt svar 20:15 sist.
Jeg ville gitt det en dag eller to til før jeg hadde undersøkt nærmere om hvorfor svarene ikke har kommet :)
Takk for svar! Vi har alltid fått resultatene samtidig, når vi har tatt testen samtidig. Da er det sikkert helt tilfeldig. De skal svare i løpet av tre dager, og de fleste av oss tok testen i går, så da er det sikkert helt normalt :)

Her vi bor er det svært stort smittepress og lang ventetid for å få tatt test. Svartid har variert voldsomt. Sist tok det nesten to døgn før svar forelå. Vi har sjeldent fått svar samtidig selv om vi har tatt test samme dag og sted, sønnen min og jeg.

Her vi bor er det svært stort smittepress og lang ventetid for å få tatt test. Svartid har variert voldsomt. Sist tok det nesten to døgn før svar forelå. Vi har sjeldent fått svar samtidig selv om vi har tatt test samme dag og sted, sønnen min og jeg.
Samme her

Vi er 5 sty i huset og alle fått svar på ulike tider. Som oftest har alle fått svar på samme dag, men har hent at vi har fått svar over 2 dager

Back
Topp