Ventetid IVF Haukeland

Venter også på ny plan (etter MA), ventetiden føles uendelig lang når man bare vil starte opp igjen :sad010
Føler med deg, tiden går så tregt! (Samtidig forsvinnende fort).
Jeg hadde eggløsning i går og det føles så bortkastet når jeg vet at naturens gang ikke fungerer som den skal :depressed:

Da kjører vi ganske likt løp, det er fint å ha noen i samme båt på denne bølgete sjøen laughing6 Hvilken sprøyte skal du ta? Her blir det pergoveris
Ja - absolutt, det var godt sagt! Blir spennende å følge hverandre :happy: Har du hatt IVF forsøk før? Det er mitt første så jeg er ganske spent :nailbiting: Men gleder meg også :happy: Jeg skal ha kort protokoll med Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan.
Har du kort eller lang protokoll? :Heartred

Dette blir 3. fersk forsøk for oss, jeg skal også ha kort protokoll :happy:
Kan jeg spørre hva som menes med fersk forsøk? :angelic: Vil det si at du skal gjennom eggmodning og egguttak istedetfor å bruke embryo på frys? Litt ny i denne verden så kan ikke all terminologi enda :happy:

Noen som vet hvordan man skal melde inn til Haukeland når man får menstruasjon og klar til å starte behandlingen? Hvis jeg får menstruasjon på lørdag og skal begynne søndag med gonal-f, så er de vel stengt på lørdag for å gi beskjed på telefon. Fikk ikke ringt de idag for å spørre fordi det var så travelt på jobb :sorry:

Noen som vet hvordan man skal melde inn til Haukeland når man får menstruasjon og klar til å starte behandlingen? Hvis jeg får menstruasjon på lørdag og skal begynne søndag med gonal-f, så er de vel stengt på lørdag for å gi beskjed på telefon. Fikk ikke ringt de idag for å spørre fordi det var så travelt på jobb :sorry:
Da jeg var der (2023) sendte man melding i helsenorge. Har ei venninne som går der nå og har inntrykk av at kommunikasjon stort sett foregår i meldingssysystemet fortsatt. De er veldig kjappe til å svare på meldinger.

Da jeg var der (2023) sendte man melding i helsenorge. Har ei venninne som går der nå og har inntrykk av at kommunikasjon stort sett foregår i meldingssysystemet fortsatt. De er veldig kjappe til å svare på meldinger.
Får sende de en melding i helse norge og ringe de på mandag hvis det blir tilfelle med TR i helgen da. Det var så mye informasjon på opplæringstimen, prøvde å skrive notater på det meste men ser jeg ikke fikk notert dette :smiley-ashamed004

Får sende de en melding i helse norge og ringe de på mandag hvis det blir tilfelle med TR i helgen da. Det var så mye informasjon på opplæringstimen, prøvde å skrive notater på det meste men ser jeg ikke fikk notert dette :smiley-ashamed004
Ja du sender en melding på Helsenorge, og ring på mandag om de ikke svarer deg før for eksempel kl. 12, om du er usikker eller lurer på noe :happy:

Kan jeg spørre hva som menes med fersk forsøk? :angelic: Vil det si at du skal gjennom eggmodning og egguttak istedetfor å bruke embryo på frys? Litt ny i denne verden så kan ikke all terminologi enda :happy:
Det stemmer :p vi har hatt to ferskforsøk og ett fryseforsøk eller FER som det også kalles. - Frozen Embryo Replacement

Back
Topp