Ventetid IVF haukeland

Hvor lang ventetid hadde du i Porsgrunn? :) like langt for oss uansett siden vi må fly. Også litt problematisk med hundepass viss vi ikke kan fortelle folk hvorfor vi driver å drar til trondheim/porsgrunn :p

Time 10 uker etter søknad (inkludert da 4 uker sommerstengt) og oppstart dagen derpå :)

Da er det jo absolutt muligheter for å gjøre det sånn! :) Kan jeg bare ringe dem og spørre? Kan høre med gynekologen min om hun vet :)

Kan sikkert bare ringe og høre[emoji1303][emoji4]

Fikk tlf fra kk i dag. Måtte ta blodprøver på 2-3 syklusdag på nytt. Måtte ta prøven på 4 syklusdag pga helg denne gangen. Noen som vet hva det kan bety?

Fikk tlf fra kk i dag. Måtte ta blodprøver på 2-3 syklusdag på nytt. Måtte ta prøven på 4 syklusdag pga helg denne gangen. Noen som vet hva det kan bety?
Helt standard:happy: Tror det er for å sjekke hormonnivået, og det varierer ila syklusen så da vil de vite det akkurat da. Men er ikke helt sikker, husker ikke helt:p

Helt standard:happy: Tror det er for å sjekke hormonnivået, og det varierer ila syklusen så da vil de vite det akkurat da. Men er ikke helt sikker, husker ikke helt:p

Så det er standard å måtte ta prøvene flere ganger? Eller på ta prøvene?

Jeg tok blodprøver på dag 2 og dag 20 i syklusen i to sykluser. Det var vaffal en del av utredningen av meg.

Back
Topp