Ventetid Haukeland

Superduper89

Betatt av forumet
Er det noen her som skal ha IVF på Haukeland? I så fall, hvor lang er ventetiden fra forsamtale til oppstart i disse dager?

Oppstart forsøk er ganske lang for tiden :( til og med jeg som har hatt forsøk m testdag 4 november (neg) og allerede er "inni gamet" må vente til februar/mars...!! :( forsamtale vet jeg ikke så mye om hva ang ventetid desverre... :) menne, har du ikke fått dato for forsamtalen du skriver du skal ha i desember? :)

Joda, skal på forsamtale 11. des.. Men håpte vi skulle få komme igang rett etter jul.. Men da får vi vel belage oss på enda lenger ventetid. Hva gjør vel noen måneder ekstra når vi allerede hade ventet så lenge ;) Hva gjør du for tiden for at tiden skal gå fortere da? =)

Aaah, spennende da!! :D Ja, nei jeg tror nok det er ventetid på noen måneder da ja, når det allerede nå er ventettid til februar/mars... igrunn veldig kjipt, men som du sier så har vi jo allerede ventet en stund, så kan vi smøre på ennå litt ekstra tålmodighet... eller, vi blir jo bare nødt :P
Hmm, for tiden ikke så mye, men skal begynne å trene igjen, også er jo desember en fin måned for ventetid, for det er jo så mye å gjøre/lage/pynte så håper den renner avgårde!! :) også har jeg en lang uke fri fra 12 desember, weee :D Enn du da?? :)

Høres ut som du har en god plan for ventetiden.
For min del er det skriving av masteroppgave, retting av heldagsprøver (er lærer på videregående) og innflytting i nytt hus.. Skulle jo tro jeg hadde nok å gjøre for å få tiden til å gå, men utålmodigheten er der fordiom! Arg.. Kjennes ut som en evighet til vi kanskje er gravide.. Hjelper ikke akkurat på at jeg blir tante igjen før andre gang på litt over et år i mars :/

Kjekt å se at det er flere her som skal på Haukeland! Lykke til til deg også! =)

Ser det er flere som tilhører haukeland her :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Lykke til :D Kanskje vi plutselig sees i gangen hos ivf ;)

Hvordan gikk det på forsamtale Merete? Og hvordan går det med andre i bergensområdet? :) Jeg venter fremdeles på å få time til forsamtale :/ men håper på å få forsamtale i løpet av februar/mars .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her har jeg hatt en altforlang syklus så har fått primolut for å få en bortfallsblødning slik at når neste mens kommer starter vi opp. Skulle egentlig starte opp om to uker, men så blir det nå om 5 uker sålenge den syklusen holder tidsrammen! :(

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Huffda - så kjedelig :( jeg håper at vi får starte før de tar sommerferie. Regner med de har stengt noen uker på sommeren. Visst vi får "ja" på søknaden da - visst ikke blir det Hausken.

Huffda - så kjedelig :( jeg håper at vi får starte før de tar sommerferie. Regner med de har stengt noen uker på sommeren. Visst vi får "ja" på søknaden da - visst ikke blir det Hausken.

Usj, ventetiden er noe forbaskades herk!! Håper dere får fort svar! Mener å huske at ferien deres er i fellesferien.. krysser for oppstart suuperkjapt! :D

Her har jeg hatt en altforlang syklus så har fått primolut for å få en bortfallsblødning slik at når neste mens kommer starter vi opp. Skulle egentlig starte opp om to uker, men så blir det nå om 5 uker sålenge den syklusen holder tidsrammen! :(

Da sette de deg sikkert på primolut igjen, slik de gjorde med meg for å være sikker på at den kommer når den Skal :)

Back
Topp