Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, da. Tvillinger her og Gutt og jente.Gutter!
Så spennende og gøy at vi er flere! Når har du termin?Så gøy, da. Tvillinger her og Gutt og jente.
23. april. Du? Og hvor gammel er hun dere har fra før? Vi har to i barnehagealder, så blir nok både morsomt og slitsomt med fire små.Så spennende og gøy at vi er flere! Når har du termin?
23. april. Du? Og hvor gammel er hun dere har fra før? Vi har to i barnehagealder, så blir nok både morsomt og slitsomt med fire små.
Samme her Spennende......Vi ønsker å ikke vite
Har ikkje svart fordi vi ikkje vil vite kjønnet før fødselen. I følge terminlista er det ein del som ikkje vil vite (eller ev. hadde sjenert baby på ul).Jeg regnet 28 gutter og 23 jente så langt...
Men betyr det at mange ikke vet eller at vi bare er ca 50 stk her? Vi talte jo over 80 her inne i begynnelsen
Har ikkje svart fordi vi ikkje vil vite kjønnet før fødselen. I følge terminlista er det ein del som ikkje vil vite (eller ev. hadde sjenert baby på ul).
Ser den! Klarte ikkje holde meg med dei to første, men no som vi har både gutt og jente frå før, er det liksom ikkje så nøye.Ja det stemmer nok morro med overraskelse også da jeg er altfor nysgjerrig