Venter...

sunway

Forelsket i forumet
Ja, ja, så sitter jeg altså her alene. Kasper er sovnet og Terje (samboer) er på seminar og kommer ikke hjem før i morgen. Har IKM i dag, så er selvfølgelig spent på om jeg er gravid. Tante rød viser ingen tegn på å komme, men kan selvfølgelig være forsinket eller bare litt forvirret (tok ut spiral i begynnelsen av august, og har bare hatt en kort, liten blødning for 28 dager sien). Håper selvfølgelig på å være gravid, men tror det egentlig ikke. En følelse inni meg sier jeg ikke er det, men viser det seg at jeg er det kommer jeg til å bli overlykkelig. Har veldig lyst å teste meg, men har bestemt meg for å holde ut til lørdag i vert fall. Og har jo lyst at samboer skal være hjemme når jeg tester. Spennende, men vanskelig å vente, eier jo ikke tålmodighet. Og så er det jo heller ingenting annet enn slike tanker som kretser rundt i hodet mitt. Sukk..

hei!

Egentlig litt godt å høre at det er flere som blir litt ensporet i tankegangen[;)] Jeg tok ut spiralen i dag, og er allerede utålmodig. hehe. Og klarer IKKE å konsentrere meg om noe annet. Studier? Hva er det?? Ante ikke at jeg var så babysyk, kom som kastet på meg, og nå er jeg så klar som ett egg. [:D] Krysser fingrene for oss begge!! Gleder meg masse til helga, lots of baby making. hihihi [;)]

Lykke til med ventinga [:D] Håper det er en liten huleboer som gjør at tanta ikke har vist seg [:D][:D]

Lykke til. Håper ikke tante rød viser seg på leeeeeeeeenge[:D]

Tusen takk for varme tanker, men et spørsmål til dere som er gravid (har nemlig glemt en del siden forrige svangerskap): jeg har hatt litt stikninger eller litt murrig, akkurat som luftsmerter (kanskje det bare er det) nederst i magen (rett over musa, viss dere skjønner, unnskyld språkbruker....heheh). Hadde egentlig veldig menssmerter før jeg begynte på pillen for mange herrens år siden, men det er ikke sånn jeg har det nå. Kan dette tyde på noe?

Når jeg tok ut spiralen etter første mann ble jeg gravid på første forsøk.....Så jeg vil ønsker deg lykke til og håper det er en liten spire.....[:D][:D]

Håper virkelig det jeg også, ble jo fort gravid da jeg sluttet på pillen også, og pillen er vel det prevensjonsmiddelet som er lengst i kroppen og som tukler mest med syklusen, eller?

Håper du er gravid da Sunway!

Jeg krysser fingrene masse for deg! Det hadde jo vært topp om du ble gravid fort denne gangen sånn som sist.

Jeg tror på det jeg:-)

Heter du Solveig forresten...da er iallefall nicket ditt veldig lurt!! bare kom til å tenke på det!

M

Ja, det kan stemme med meg når jeg skulle prøve å få første mann, det tok 6 mnd før han ville feste seg......[8|] Så aldri p-pille på meg igjen[:'(]

Huff, håper kroppen min kommer fort i lage igjen. Slutet med pilla i august, og venter nå på mensen. Hvis syklusen er 28 dager skal jeg få den til helga...HÅper det altså. Vil liksom komme inn i normale sykluser igjen etter 12 år på piller.

Jeg heier på Sunway denne måneden...OG selvsagt alle andre prøvere her inne!!!

Tusen takk, monicababe!! Er så kjekt når folk heier på en. Blir en spennende helg i vert fall. Er ikke så mye på nett i helgene, er mest på jobben (hehehe...), men dere skal nok få vite hva som skjer, i vert fall på mandag.

Og ja, jeg heter Solveig!!! thihi...

Ja, håper det for din skyld[:)]

Men det jeg gjorde feil når jeg jeg skulle prøve å få første mann var at jeg tenkte for mye på "nå må jeg bli gravid" og det hjalp jo ikke, så når jeg slutta å tenke på det da ble jeg gravid[:D]
Så jeg tror det hadde litt å si at det tok så lang tid.......

Ja, tror nok det kan ha litt å si, men det er jo lettere sagt enn gjort da. Når en først har bestemt seg skulle en jo helst ha blitt gravid i går.

Men nå tror jeg at jeg tar kvelden. Liker ikke å legge meg når ikke samboer er hjemme, men får prøve å lese meg i søvn, må jo tidlig opp i morgen.

Håper inderlig det jeg også. Har vært litt uggen også nå, to morninger på rad. Svettetokter og følelse av å besvime. Og tante rød er enda ikke kommet. I dag er det vel akkurat 14 dager siden jeg fikk positiv eggløsningstest, så tante bør vel komme i dag? Viss ikke blir jeg jo kjempeglad og søndag blir testdag. Blir en spennende helg! Klarer nesten ikke vente...

Back
Topp