venter...

Nei, har forstått det slik på mange av historiene her inne at de ikke alltid er enige, hverken med hverandre eller med seg selv..! Håper uansett det er den beste vurderingen som blir tatt for din del da, og at du føler deg ivaretatt og trygg :-) Lykke til!

Jeg venter fortsatt....termin igår. Men nå håper jeg murringene tar seg opp og at det blir skikkelig vondt! :D kan ikke si at det er noe jeg sier så ofte :P

Jeg venter fortsatt....termin igår. Men nå håper jeg murringene tar seg opp og at det blir skikkelig vondt! :D kan ikke si at det er noe jeg sier så ofte :P

Og der var ventetiden over!! Perfekte lillebror ble født idag 31/1. 5 timer fra start til slutt :) alt gikk veldig fint, fødte i vann- anbefales:)
Masse lykke til til dere andre som fortsatt venter <3

Og der var ventetiden over!! Perfekte lillebror ble født idag 31/1. 5 timer fra start til slutt :) alt gikk veldig fint, fødte i vann- anbefales:)
Masse lykke til til dere andre som fortsatt venter <3

Gratulerer! Det skjer SÅ fort hos alle andre - ene timen skriver man at en kjenner litt murringer, i neste øyeblikk har en født! Håper det er like lettvint her;-) Var hos jordmor i dag, 3 cm åpning og veldig moden. Så venter bare på riene..

Kirvill -
ja, det er rart med det. Men har gått med mye kynnere og nedpress i flere uker også uten at det har vært noe som har satt igang noe. Men plutselig tok de tak og da var det igang:)

Masse lykke til, 2 dager over du nå. Håper det skjer noe for deg snart:)

Et lite opprop for oss "evige gravide" januar-damer..? Dag 4 på overtid her.

Et lite opprop for oss "evige gravide" januar-damer..? Dag 4 på overtid her.
tror jeg holder på å bli spr jeg....hehe 3 dager over nå. men har jo hatt mase rier i to og enhalv uke, plus slim med blod av og på og 3 cm åpning myk å fin. men alt stopper på kvelden....er så lei.. å nå ender jeg opp med å føde 5 februar fordi sykehuset ikke svarte fort nok på jordmor sin masing om å få bli satt i gang tidligere....jeg vil ikke føde da(var femte februar i fjord jeg mistet lille gutt):( ikke ka jeg stole på kroppen heller for den har jo lurt meg i ukes vis..har til ogmed blitt strippa ganske så bra uten at ting vil starte... buhuuu bare griner i dag jeg..er jo annen gangs fødende så det at hode har vært dypt festet i over to uker er jo hellr ikke vanlig....syns ho kan komme nå jeg, er ganske så sliten av mase riene......
håper det går fort når det starter, burde være jobba bra mye ferdi her i kroppen snart....

tror jeg holder på å bli spr jeg....hehe 3 dager over nå. men har jo hatt mase rier i to og enhalv uke, plus slim med blod av og på og 3 cm åpning myk å fin. men alt stopper på kvelden....er så lei.. å nå ender jeg opp med å føde 5 februar fordi sykehuset ikke svarte fort nok på jordmor sin masing om å få bli satt i gang tidligere....jeg vil ikke føde da(var femte februar i fjord jeg mistet lille gutt):( ikke ka jeg stole på kroppen heller for den har jo lurt meg i ukes vis..har til ogmed blitt strippa ganske så bra uten at ting vil starte... buhuuu bare griner i dag jeg..er jo annen gangs fødende så det at hode har vært dypt festet i over to uker er jo hellr ikke vanlig....syns ho kan komme nå jeg, er ganske så sliten av mase riene......
håper det går fort når det starter, burde være jobba bra mye ferdi her i kroppen snart....

Uff, det var vondt å lese at du må gå så lenge og bli satt i gang på dato du har vonde minner og følelser til :-(
Blir du satt igang før "ordinær tid" pga historien? Jeg skal på overtidskontroll onsdag 5.2. Evt igangsetting vil vel bli mandag uka etter, tipper de ikke gjør det søndag til tross for det er dag 11.
Var selv til jordmor for to dager siden, ble tøyd og var moden og klar sa hun, men skjer lite her også. Til og med slim og blod har stoppet opp - alt er vel blitt snurpet igjen inni meg - er nok meningen at jeg skal være evig gravid :p:eek:

Er det på dag 11 man skal bli satt igang hvis ingenting skjer...??

Ja i følge nye retningslinjer er det det, sa jordmoren min. Kontroll dag syv, da vurderer en fostervannmengde, str, hjertelyd osv, og om en skal vente til dag 11.

Back
Topp