venter...

En baby til :)

Glad i forumet
Flere enn meg som ikke har født her? Er på overtid, er ganske lei.. det murrer mye, og masse kynnere.. Men ingen fødsel enda. Gratulerer til alle dere som har født da :)

Jeg har født, men vil bare ønske deg lykke til og at du har min fylle sympati nær det gjelder å være lei!! Hold ut, snart skjer det...jeg gikk bare en fag over termin, men hadde forberedt meg på å få 14 dager før...deeet var ikke lurt!!

Er her enda med baby inni magen! Termin om to dager , erfart fra sist at jeg kan gå over i tolv dager.. Håper at kroppen setter i gang selv som sist :-)

Håper virkelig jeg slipper den hersens overtiden. Hehe
Masse lykke til:-)

Termin i morgo, og venta fortsatt:/ murrer og har sterke kynnere heile dagen.. begynner å bli bra sliten no, men får håpe at disse plagene gjere nytte for seg!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

3 dager igjen her også og jeger så lei....!!! Føler jeg ikke tenker på annet enn fødse :-|

Termin i måro, håper det skjer noko snart! Har hatt litt andre vondter i kroppen dei siste dagane, krysser fingrane for at det er dei siste førebuingane :)

Mange ulike vondter i kroppen nå ja, greit å kjenne litt bekreftelser på at noe er på gang da! :-) Dog, her har mannen fått omgangssyken så er greit å vente noen dager til.. Termin om to dager.

Lykke til og en god klem til alle dere som fortsatt venter ❤️ snart har dere et lite gull i armene og da er overtiden glemt :-)

Klem fra Lykke og Lykke sin mamma ❤️

På 6 dagen over. Skal på overtidskontroll i morgen. Har blitt lovet igangsetting da, men vi får se. Er noe lei :(

Jeg venter og venter og venter og venter...

På 6 dagen over. Skal på overtidskontroll i morgen. Har blitt lovet igangsetting da, men vi får se. Er noe lei :(

Ja det blir spennende å se - men hvis de har lovet igangsetting er det vel fordi de tenker det er best, eller?

Hun er målt å være ganske stor, min alder og historien bak de to tidligere fødslene er faktorene som er bakgrunnen for å bli igangsatt. Skulle helst sett at det ble gjort for en uke siden, men disse legene er ikke alltid lette å ha med å gjøre ;)

Back
Topp