Venter...

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja livet går videre mens man venter på time til forsamtale! Håper snart jeg får brevet. Søstra mi fikk baby Igår, noe som var helt fantastisk følelse å bli tante, men fy søren å godt det var å holde og kose en baby igjen! Herremin å jeg gleder meg til det blir min tur etter over tre år prøving. Håper innen et år, men gitt litt opp , men håper! Noen som vet om det finnes en liste for timer med kort varsel? Tenkte å ringe å purre litt.

Har ikke hørt om at det fins noen lister med kortere varsel, så sant du ikke tar det privat. Hele prossessen med søking,og til jeg nå straks kan begynne å ta hormoner har tatt meg, 8 nei egentig nærmere 10 mnd faktisk når jeg tenker meg om. Det tar tid, men det kommer :)

Det jeg vet de har her på haukeland sykehus er at du kan si at du har mulighet for å komme på kort varsel om det skulle være noen som avlyser sin time, da ringer de jo opp mulige som kan ta timen for de må jo fylles opp :) Så jeg ville bare ringt å spurt var jeg deg, var det som skjedde med meg, skulle egentlig ha forsamtale 18 september men kom til 1.juli! :D

Har ikke hørt om at det fins noen lister med kortere varsel, så sant du ikke tar det privat. Hele prossessen med søking,og til jeg nå straks kan begynne å ta hormoner har tatt meg, 8 nei egentig nærmere 10 mnd faktisk når jeg tenker meg om. Det tar tid, men det kommer :)
Oki ... Ja da tr det sin tid... Jeg er nok ekstremt utålmodig da ja ... Men vet det tar noen mnd frem til hormoner . Men alltid noen som avlyser pga et eller Anna, så skal prøve meg tenker eg :) er verdt det! :)

Det jeg vet de har her på haukeland sykehus er at du kan si at du har mulighet for å komme på kort varsel om det skulle være noen som avlyser sin time, da ringer de jo opp mulige som kan ta timen for de må jo fylles opp :) Så jeg ville bare ringt å spurt var jeg deg, var det som skjedde med meg, skulle egentlig ha forsamtale 18 september men kom til 1.juli! :D
Der ser du!!! Da skal jeg ordne det ja :)

Er i samme gata vi da! Venter på 1. brev her også. Legen min gav tips om å gi beskjed om at jeg kan komme på kort varsel... Skal gjøre det etter at søknaden er godkjent tenkte jeg. Tilhører St. Olavs vi da. Skal ikke være all verdens ventetid der..
hvor skal du?

Back
Topp