Venter...

PoppyL

Gift med forumet
I dag er det 21. november, og du er på dag 24 av syklusen. Det er 9 dager siden eggløsningen, 12. november, og 4 dager til en graviditetstest kan være positiv.


Tror jeg blir sprø... 4 dager...
Måtte teste i går, og den ble negativ. Har faktisk lite trua på at den er positiv om 4 dager også :confused:

Noen som har "kjent"/fått symtomer eller lignende så tidlig før positiv test ?
 
Den kan bli positiv ;) Tror de sier mellom dag 7 og 11 kan egget feste seg:) Noen dager etter at egget fester seg, får du HCG nok til positiv test:) Lykke til:)
 
Jeg testa positivt 4 dager før forventet mens, på dag 22 etter siste mensens første dag :) 26 dagers syklus.
 
Jeg skal egentlig ha mensen på søndag, men testet positivt idag. Har ikke så mange symptomer, men har en veldig øm pupp og en vanlig. Dette har vært vanlig i de andre svangerskapene mine også, store pupp og lille pupp. Også er jeg fryktelig varm, er egentlig en frysepinne, men nå åpner jeg vinduer overalt.
 
Jeg skal egentlig ha mensen på søndag, men testet positivt idag. Har ikke så mange symptomer, men har en veldig øm pupp og en vanlig. Dette har vært vanlig i de andre svangerskapene mine også, store pupp og lille pupp. Også er jeg fryktelig varm, er egentlig en frysepinne, men nå åpner jeg vinduer overalt.

Gratulerer til deg! :)
 
Det er til å bli sprøøø av :p 4 dager er lengre enn men tror, spesielt når man venter på noe stort!
Lykke til med testingen.
Sist jeg var gravid testet jeg ikke før TR uteble og da var testen klar positiv :rolleyes:
 
Back
Topp