Venter

Anitata

Gift med forumet
Jeg har ikke termin før på torsdag, MEN nå begynner jeg å bli lei!! Med datteren min fikk jeg 4 dager før termin (som er i dag), og kjenner jeg ble veldig skuffa når jeg vokna i dag... Prøver å innstille meg på å gå over en uke over termin, men jeg vil ha babyen min nåååå!!:( Flere som venter enda, eller. Er jeg den eneste??
 
Jeg har termin idag, og har nesten mistet håpet på at det kommer noen baby.... Legene har sagt siden uke 28 at jeg kommer til å få leeenge før termin, så du kan tro jeg er skuffet nå her jeg sitter på termindato uten noen baby??? 

Var skikkelig lei meg når jeg våknet idag tidlig, og ikke har jeg noe tegn på at det er fødsel på gang heller.. Huff, bra man kan klage litt til hverandre her inne, tror mannen min begynner å bli lei, han sier bare at han kommer jo straks uansett! Føles ikke sånn ut akkurat nå. Stor og tung og sliten.. Og i tillegg skal broren min konfirmeres 7 t unna neste helg, og jeg begynner jo å innse at det ser mørkt ut for den turen...

Får håpe det skjer et mirakel og at vi plutselig går i fødsel i dag begge to! :D
 
Jeg har også termin i dag, og her er det heller ingen tegn på noenting, så du venter definitivt ikke alene! :-)
 
Termin på torsdag her og....siste dagen i mai. Begynner å innse at jeg kanskje burde fulgt mer med på juniforumet for å ikke føle meg som den eneste som fortsatt venter her inne.... :)
 
Jeg har også termin på torsdag. "Kjekt" å se at jeg ikke er alene i denne vente tiden. Jeg har begynt å tenke at hun aldri kommer til å komme ut, og at jeg derfor kommer til å gå evig gravid :) hehe. Får vel bare prøve å få dagene til å gå så kommer vel våre nydelige skatter snart. Jeg tenker iallefall at jeg er en dag nærmere for hver dag som går (selvom jeg er utrolig lei nå). 
 
Jeg har termin på tirsdag! Men er ikke helt sånn veldig i ventemodus enda, er forberedt på overtid siden førstemann kom 11 dager over. Er ganske glad for at jeg har innstilt meg sånn på det nå som det nærmer seg :) Meeen, jeg sniker inne på juni nå da - skal ikke se bort i fra at han først kommer da!
 
Jeg hadde termin på tirsdag og ennå er det bare maserier og tull her i gården. Kan ikke få sagt godt nok hvor lei jeg er og vil ha ungen ut. Har vondt overalt hele tiden og har sammenbrudd i tide og utide. Går utover forholdet mitt til mannen og guttungen på 2.
 
Har termin på onsdagen.. Gikk 8 dager over me dattern vår, så må vell bare regne med at det blir noen dager over denne gangen og! Skuffende, men er vell ikke noe å gjøre me det. Har tak over ryggen og smerter neders i magen.. men ikke rier.. veldig plagsomt! De fleste andre jeg ser som har hatt det slik, har gått i fødsel kort tid etterpå.. men her sitter jeg, med mye vondt, som ikke er rier eller noe annet enn bare vondt! Denne Graviditeten har ødelagt for evt flere graviditeter! Dette gidder jeg ikke en gang til! Kjipt å gå me mye vondt som ikke gjør noe nytte for seg! ALDRI mer!
 
Er jo godt å se at vi er flere som venter, selv om jeg unner dere alle å få ut gullene...;) Men det er også godt å klage litt til likesinnede og;) mannen er nok litt lei av å øre, hehe! Lykke til alle sammen, håper vil alle får en super fødsel innen svært kort tid!!!
 
Ventet og venter!!! :) Har termin på tirsdag, men forventer en liten juni-jente! 
 
hadde termin mandag 21 mai. venter forsatt her og:) håper hun bestemmer seg for å komme snart:)
 
Back
Topp