Venter tvillinger?

Twinpiker

Betatt av forumet
Har hørt det finnes noen her som venter tvillinger, stemmer det?

Fikk akkurat vite at vi venter eneggede tvillinger, som deler morkake. Er mye risiko rundt dette og jeg er mye redd, men håper på det beste.

Har termin i august, men de kommer garantert i juli eller før.. så jeg hører litt til her inne også[:)]

Vil gjerne bli bedre kjent med fler som venter tvillinger, føler meg alene og veldig sjokkert. Spesielt synes jeg det er nervepirrende at de deler morkake (ttts osv.)

Ha en fin kveld alle sammen!

huff, hvordan gikk det med kusinen din da? Hørt at man blir sendt til Tyskland for operasjon osv, helt grusomt skummelt. Skulle ønske ting var anderledes, som to morkaker. Virker jo nesten som om alle som deler morkake får ttts...
Nei, huff, nå blir jeg negativ igjen. Kan ikke noe for det. Men har jo aldri tenk på graviditet som noe farlig, men nå etter UL oppdagelsen er det plutselig det.[:(]

Hei Twinbabe!
Blir utrolig glad når jeg leser at du og dine prinser har det bra. Har de på sykehuset sagt noe om det er stor sjanse for ttts eller ikke? Har servet litt på nettet, men blir bare dritredd..
Hvordan har formen din vært forresten?

Selv var jeg kvalm døgnet rundt, fra uke 4-14. Så ga det seg plutselig. Ellers en del hodepine og litt sånn tyngdefølelse i underlivet, som om noe klemmer på blæra. Men ellers i veldig god form[:D]

Hvordan har kontrollene dine vært? Bare UL eller andre undersøkelser også?

Ble glad over å se at jeg ikke var alene om dette her inne, dette skal vi klare!

Hei.
Jeg har selv født eneggede tvillingjenter med samme morkake for 6 år siden og de hadde ikke tts. Prøv å ikke bekymre deg er mitt råd. Vet at det ikke er lett! Jeg måtte rett og slett slutte å lese om at som kunne skje og heller fokusere på at jeg ble fulgt godt opp. Lykke til!

Hei
Jeg venter toeggede gutter, så for min del er det ikke snakk om ttts, men kom på tvillingforumet her på babyverden. Der er det flere som venter eneggede tvillinger, både med og uten ttts.

Å vente tvillinger er en velsignelse, vi er overlykkelige, men det medfører en del bekymringer også i form av at vi har høyrisikosvangerskap. Jeg hadde meg en knekk her i morges, er kommet meg litt ovenpå nå. Men jeg tror vi har oppturer og nedturer som alle andre gravide, men til slutt får vi oppleve dobbel lykke!

Lene

gratulerer med tvillinger[:D]

[:)]Heia og gratulerer så mye med tvillingene!!

Jeg venter også tvillingergutter, men de er toeggede så jeg slipper bekymring om ttts.....Tenkte jeg skulle si det samme som Lene....kom på forumet...gravid med tvillinger....og på tråden gravide fra stavanger området....der kan du treffe flere med eneggede tvillinger...og sikkert på forumet ellers også:).....Det går nok bra skal du se....Du kommer helt sikkert til å få tett oppfølgning!!

Jeg har vært kjempefin i formen...litt kvalm i begynnelsen, men det ga seg etterhvert...Nå er jeg 100% sykemeldt og det kan virkelig anbefales fra ca uke 22....det er så herlig å kunne bestemme tempoet for dagene selv og ikke måtte stresse med noe...Viktig å ta det med ro!..Nå gleder jeg meg bare til å pasere uke 25...

Har du kjent noe til tvillingene dine?  er jo litt tidlig ennå da,men kan garantere deg at det du kjenner på blæra er en liten en som dulter borti...Jeg trodde jeg hadde fått urinveisinfeksjon i ca uke 16-17, men det var bare en av gutta som låg å dunka i blæra mi, he he....

Det kommer helt sikkert til å gå bra dette her!!

Klem fra meg

Takk for alle svar! Dere er gode dere[:D]

Tvillingforum? Det har jeg ikke sett.. får snike meg inn der jeg da..

jeg venter toeggede...... er mest inne på juniforumet siden mine da er ventet i slutten av juni... men termin er 9 juli... innviklet men ja dere som venter tvillinger vet jo hvordan dem tenker., hehe

Back
Topp