Venter så sinnsykt...

perle

Betatt av forumet
På at gutta mine skal komme hjem...
14 dager uten dem er lenge.
Og når det da i tillegg drar ut i tid i forhold til når dem skal være her så blir det vanskelig
Sukk.
Men de kommer snart. Jeg kan jo ikke hale ut slik neste gang siden da er det skole dagen etter. Første skoledag. Tenke seg til minsten begynner på skolen Blir rart.
Skal bli godt å få dem hjem igjen nå!!!
 
skjønner hva du mener... min jente var borte i 3 uker i sommer på ferie hos sin far. Vi bor 50 mil unna hverandre så hun er alltid borte minumim en uke når ho drar dit.. savner ho alltid. Hun er også skolestarter i år! det er sinnsykt rart å tenke på. Slutt på barnehage og inn på skolen liksom. Jenta gleder seg som bare det, mens mamman nok gruer seg litt og syns det er litt vemodig.. Det er heldigvis lenge til misten og babyen i magen skal på skolen enda
 
Vi bor kun 2 kilometer fra hverandre. Men får ikke se dem når dem er hos han :( Har 50% vi. Så annenhver uke til normalt, nå i sommer 14 dager. På en måte har det vært godt med tanke på hvor dårlig jeg har vært. Skal bli spennende hvor lenge jeg klarer å holde det skjult for dem vil helst ikke si noe før vi nærmer oss 12 uker.

Rart med skolestart men godt og, da har jeg alle mine på ett sted. Skal bli godt det og
 
Da er guttene hjemme og lagt i sengene sine... Så godt det er å ha dem hjemme...
Men hjelpes skal få det tøft med mellomste. Far har fått seg kjæreste, som gutten forsåvidt liker, men hater har tatt min plass... Nå skal det sies han hater forandringer, er i utredning for Aspergers. Så blir spennende når han får vite at mamma skal ha baby med en annen enn pappa og skal møte lillespirepappa oj oj oj...
 
Back
Topp