venter på

Gullklump

Forelsket i forumet

at gulvleggeren skal komme og legge gulv på badet..... 

Så kjedelig og vente....... Men så herlig det skal bli nå når badet begynner og komme på plass igjen.......

Så mens jeg har ventet har jeg malt stellekommoden siste strøk, gleder meg til å ta den inn i morgen, sette på nye bein, og knotter.... 

Ellers vet jeg ikke hva jeg skal finne på...... En tur til føden og født hadde jo ikke vært feil... Hehehehehehehehe..... emoticon

Hva gjør dere på da?

 
He, he....  når er terminen din da? 

Jeg vasker på klær, rydder på rommene til storesøskenene, vasker skuffer og skap. Rydder inni skap, tenkte å gjøre ferdig barnealbumene til søsknene mens jeg venter. Samt fikse litt album fra de siste seks årene ...  (bildene ligger bare på PC)

Når jeg har en uke igjen til termin, vil jeg bestille modningsakupunktur. Ta noen behandlinger der i uken...

Ellers prøver jeg å gå litt tur, lufte meg litt...  så skal det lages middag, og jeg prøver å være flink å lage fra bunnen av. Tar litt lengre tid, men så kan jeg være stolt etterpå da!

Åsså unner jeg meg selvsagt en laaang lunsj i godstolen, med en god bok og en kopp kakao!! Gjerne en halvtime på sofaen også ....   emoticon
 

Åååå, det hørtes deilig ut....

Har termin 10.10, du da? Så jeg har god tid til å få ting gjort på.....

Kanskje jeg skulle begynt med bryllupsalbumet.... 

Hørtes nydelig ut med kakao, tror jeg må på butikken senere.... Mmmm.... emoticon

 
Sitter på venteværelset hos legen (rutine, ingenting på gang).. Timen er allerede 25 min forsinka, og jeg er begynner å bli en smule sulten.. Redd den blir døyva med sjokolade når jeg kjem ut herfra. Men hey! Legen sa jeg gjerne kunne legge på meg litt mer, og grovbrød funker tydeligvis ikke.. :-)
 


LilleMy123 skrev:

Sitter på venteværelset hos legen (rutine, ingenting på gang).. Timen er allerede 25 min forsinka, og jeg er begynner å bli en smule sulten.. Redd den blir døyva med sjokolade når jeg kjem ut herfra. Men hey! Legen sa jeg gjerne kunne legge på meg litt mer, og grovbrød funker tydeligvis ikke.. :-)



Ååååååå, det er jo så kjedelig og sitte på venteværelse.... Tortur spør du meg! 

Kjekt at du er her inne med oss da 

 
Jeg har nettopp kommet hjem fra min andre time hos akupunktør. Skal tilbake på mandag! Ellers har jeg klipt plen (for siste gang i år) og vaska noen maskiner med klær. Nå er det snart middagslaging
 
Jeg har ryddet og vasket heeeele badet ..puuh.. .. vi skrudde opp ny kommode i går fra ikea, som vi har stellematta oppå! kjekt =) og lagt inn klær og bleier til minste snuppa, så det er klart når hu kommer! =) ryddet kjøkkenet, å det er klart til jeg skal lage middag til guttaboys =) idag blir det Brent Kjærlighet til middag ;) yummmyyyyy
 
Back
Topp