Venter på

tante82/MAx6

Glad i forumet
TR,skulle hatt den i går men ser ikke noe til den. Fikk TR 26/10 som da endte med negativt IVF. Hvor fort kommer TR etter en negativ IVF?Skal i gang med frys når TR kommer,men ang progynova har jeg fått en eske med 3 brett 2mg. I brevet jeg fikk sto det at jeg skulle ta 6 mg som vil si 3 tbl daglig er det da 1 tbl morgen,1 middag og 1 kveld?Og hvor nøye må man være med tidspunktene? Ser også at det er trekant på Utrogestan,men hvordan forholde dere til det ang kjøring av bil og ol?

Jeg fikk min lengste syklus ever etter negativt forsøk. Blødningen jeg fikk i forbindelse med forsøket kom dagen før testdato. Men neste kom på syklusdag 35. Jeg har ikke gått lengre enn til syklusdag 33 før.

Jeg spurte om det samme selv da jeg gikk å ventet. Fikk til svar at den kom omtrent til samme tid som ved vanlig syklus.
[:)]

Ok. Takk for svaret[:)] Da dukker den vel opp om noen dager [:)]

Jeg fikk også neg IVF og blødning 26.okt. Begynte å spotte i går og fikk skikkelig mens i dag. Jeg skal ha fryseforsøk nå, men i naturlig syklus. UL neste torsdag og forhåpentligvis innsett ca 10. Des.

Håper Tr dukker opp snart så du får komme igang. Spennende å ha noen flere på fryseforsøk som er ca likt i løypa [:D]

På brevet mitt stod det at jeg skulle ta 2 om morgenen og 1 på kvelden.
Lykke til!
Skal i gang med fryseforsøk nå jeg også. Bare tr kommer.[:)]

Rart ja,tanta dukket opp ca dagen før testedato og ca til samme tid søm før innsetting, og da blødde jeg som vanlig,men nå kommer det bare slim /brundt slim. Tr har aldrig startet slik før. beklage ordbrukene. Har noen opplevd det slik før etter "2" TR?Jeg opplevde noe lignende da jeg fat ut jeg var gravid me gutten min,men kan det går ikke an at jeg er det nå for da har jeg merket noe å det gjør jeg ikke. Tips noen?

Jeg spottet den andre TR etter neg forsøk. Kom dagen før friskt blod. Da kom det til gjengjeld utrolig masse blod. (ikke vært plaget av det før).

Nå har jeg min tredje tr etter neg forsøk og det var masse første dag og første halvdel av dag to, mens nå på dag tre så er det bare bittelitt. Går riktig nok på spray så det kan jo ha noe med deg å gjøre.

Håper TR snart kommer til deg [:)] Kjedelig å gå slik å vente.

Back
Topp