Venter på ul etter blødning

Nei og nei :( :( Håper de finner noe med innvendig UL! Krysser alt som krysses kan <3

Masse lykke til, og stoooor klem <3

Kjære venn :( Håper det er en misforståelse, og at spiren titter frem ved innvendig ul... <3
Sender deg mange gode tanker kjære deg ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh nei, så trist. Det samme skjedde meg i uke 10 dessverre. Håper du får god støtte og kan prate med legen på sykehuset

Håper virkelig at det gjemmer seg bak noe der ! Ikke mist håpet ! Det kan hende du er tidligere enn du trodde. Håpehåpe! Stor klem , håper ultralyden ikke er om så lenge, det er vanskelig å ikke vite :(

Jeg har fått ultralyd i morgen kl. 9. Så slipper heldigvis å vente lenge på resultat. Men det blir ei lang natt.. Takk for gode ord. Jeg håper med alle dere.

Og nei, jeg har ikke vært på ul tidligere i svangerskapet.

Neeeimeeen... :-( krysser fingrene mine for at den lille ligger bak noe!!! <3

Håoer tiden til i moegen går fort for deg!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Neineinei!Sender deg mange gode tanker og håper på det aller beste resultat imorgen<3

Huff, ikke hyggelig å lese! Krysser fingrene for at den har gjemt seg godt inni der ett sted!

Sender deg mange gode tanker og krysser alt som kan krysses :) Lykke til i morgen!

Jeg krysser også fingre og tær for at du får bedre nyeter på innvendig UL i morgen!❤❤ Sender en klem til deg, og håper du får sove i natt på tross av bekymringer.

Krysser fingrene for gode nyheter i morgen! Sender deg en god klem<3

*stor klem*

Håper indelig 31. oktober blir en god dag for alle juni mammaer og spirer!! Lykke til i morgen!!!

Lykke til i morgen, håper alt er bra med med lille i magen!

For ordens skyld oppdaterer jeg her og. På innvendig ul fant de heller ikke fosteret. Så jeg er ikke gravid. Skal på utskrapning i morgen.

Takk for alle gode ord. Dere er en fin gjeng! Det er trist å forlate dere så tidlig.

Appen <3

Back
Topp