Venter på tlf....oppdatert

Sarah78 og lillegull

Betatt av forumet
fra Porsgrunn ........skal ringe etter 12...resultatet av uttaket- befrukt - delingen

Får be til de høyere makter om at det klarte å få noe ut av de 2 eggene.....Jeg syns jeg fortjener 1 befruktet egg etter alt styret.....

Kryss fingrene for meg idag......kanskje jeg får oppleve litt flaks idag....

Da ringte de ...og fortalte at foreløpig var det 1 av 2 som var befruktet. Det var muligheter for at det andre også kunne bli befruktet til imorgen.....
Nå MÅ det ene ihvertfall dele seg og oppføre seg pent......

Et steg videre på reisen.......

Krysser fingrene for 2 befruktede egg[:)][:D][;)]
Lykke til.

Jeg føler med deg! Men du har faktisk fått dobbelt så mange egg som meg....fikk bare ut 1 [:(] (sist hadde jeg 18...kunne fått en mellomting da i allefall)

Sjansen er jo stor for at de ble befruktet da...så vi satser vel på det!!!!!

Jeg krysser for deg[:)]

ORIGINAL: Ida82

Jeg krysser for deg[:)]

Åååå så bra! Det er befruktet!!!
Nå skal det bare bruke resten av dagen og natta på å dele seg perfekt! :) Så får vi ta det som en bonus om egg nr 2 også lar seg befrukte og dele [:D]

lykke til vennen, dette r jo bare gull egget :) håpe det andre blir befruktet også og deler seg :)
lykke til imorra jeg gleder meg til å høre at du er ruger imorra

ORIGINAL: Kattepus84

Åååå så bra! Det er befruktet!!!
Nå skal det bare bruke resten av dagen og natta på å dele seg perfekt! :) Så får vi ta det som en bonus om egg nr 2 også lar seg befrukte og dele [:D]

Å det her hørtes virkelig ut som meg for 3,5 år siden [:D] Da betyr det at du blir gravid i såfall[:D] Krysser fingra for det!!!

Fju krysser fingrene for at det går bra!!!

Krysser fingrene for deg!!

Lykke til:-)

ORIGINAL: 11Giggs

Lykke til [:D]

SIGN[:)] 

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingrene for at dette ene er selve gullegget! Kanskje er du heldig og får med egg nummer to også. Hvem vet [;)]. Lykke til uansett! [:)][:)]

Spennende..Krysser fingra for at det er ett gullegg

ORIGINAL: 11Giggs

Lykke til [:D]

Back
Topp