Venter på telefon fra lege!! Blør litt:(

slapp av og pust med magen-. Jeg skjønner veldig godt at du er redd. Hvordan er fargen på blodet? fersk rød eller brun rød? Husk at blodårene der nede er veldig skjøre og kan sprekke lett ^^ så det kan være ingenting :)
 
Slapp av, skjønner at du frykter det verste. Men det er helt vanlig å blød litt.... Vent med å ta sorgens på forskudd, legen tar nok snart kontakt :)
 
slapp av og pust med magen-. Jeg skjønner veldig godt at du er redd. Hvordan er fargen på blodet? fersk rød eller brun rød? Husk at blodårene der nede er veldig skjøre og kan sprekke lett ^^ så det kan være ingenting :)

Brunlig farge, lite som kommer foreløpig.. Men har en dårlig følelse:(


Sent from my iPad using BV Forum
 
brunt er bra :) da er det gammelt blod og kan bare være en blodåre som har sprukket ^^ Jeg fikk dette da jeg gikk gravid i 2008.
 
Det kan være bra selv om det er rødt. Jeg har blødd litt rødt fersk blod en gang i uken siden jeg ble gravid, men alt ser ut til å være flott.
 
Så godt å høre! Takk! Hadde dere tatt det med ro? Eller skal jeg reise på en stressende jobb i kveld?


Sent from my iPad using BV Forum
 
*sniker* Så lenge d blør så skal du ta d m ro i følge legen..
 
*sniker* Så lenge d blør så skal du ta d m ro i følge legen..

Han skull ringt opp for en time siden... Vil gjerne få sagt ifra på jobb snart om jeg ikke skal jobbe! Kjenner vel at jeg ikke har så mye på jobb å gjøre... Kommer til å løpe på do hele tiden og sjekke.....


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg hadde blødning forrige uke å fikk streng beskjed om å holde meg rolig..Lettere sagt enn gjort da jeg er alene m 4 barn i uka;)
 
Han skull ringt opp for en time siden... Vil gjerne få sagt ifra på jobb snart om jeg ikke skal jobbe! Kjenner vel at jeg ikke har så mye på jobb å gjøre... Kommer til å løpe på do hele tiden og sjekke.....


Sent from my iPad using BV Forum

Sniker bare litt innom her.. Ikke gå på jobb! Ta dagen fri. God klem til deg :)
 
Lykke til.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Lykke til :)
Blir nok herlig å få klarhet :)
 
lykke til
 
Tusen takk alle sammen! Oppdaterer når jeg vet noe i morgen... Håper å se et lite hjerte banke <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp