Venter på tegn

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Merker jeg hver dag går å venter på å kjenne murringer og tak i magen. Jeg sjekker papiret hver gang jeg er på do - kanskje er det spor etter etter slimproppen i dag? Jeg har litt murringer og en god del kynnere, men ligger å venter på at det skal komme oftere og ta seg opp litt. Rart å gå rundt å vente på å få ubehag og vondt:p

Er egentlig ikke utålmodig, bare veldig spent på når og hvordan det hele skal starte!!:D

Samma her, blitt litt smågal av meg selv faktisk! Så jeg har nå begynt å ikke tenke så mye på det... Det skjer når det skjer! Så fikk jeg plutselig litt noia for selve fødselen. At jeg faktisk snart skal gjennom noe som er kjempe vondt!! Har gjort det før men da var jeg jo førstegangs og hadde ikke peiling på hva jeg gikk til.. Nå vet jeg jo mer.. Gulp :p

Samme her.
Og jeg er så egoistisk at det hadde ikke gjort meg noe om ho ble født nå :'( :-( er uke 36+4...

Samme her. Etter pizzaen satt jeg og bare ventet på rier. :P
Etter en liten pause har jeg nå fått endel kynnere og litt tak i ryggen, men tviler på at det leder til fødsel med det samme. ;)

Jeg er helt lik! I natt våknet jeg av vonde kynnere igjen med tak i ryggen og tenkte "skjer det noe nå?" men det har gitt seg igjen slik det pleier. Titter også etter den berømte slimproppen stadig vekk.. Går bare å venter og lurer på når det skal skje noe... Er spent, og begynner å bli litt utålmodig også ;)

Og så føler jeg alle andre er lenger i modningsprosessen enn meg:D:p Må vel prøve å være tålmodig, men ikke lett når man har gått over 37 uker nei;)

Her gikk jeg fra spent til utålmodig for 30 minutter siden. Var på vekstestimering og mini er liten, så blir satt igang på termindato dersom hun ikke har kommet før. Er 38+2 idag og har så lyst til at det skal skje av seg selv, da kan jeg også føde på abc-klinikken som planlagt.. Men samtidig deilig å vite at man slipper å gå over, selv om det er kjipt å bli satt igang!

Samme her. Er ikke spesielt utålmodig-enda. Men venter spent på tegn. Sjekker alltid papiret etter dobesøk, når det stikker i underlivet venter jeg vannet skal gå, når jeg har lagt i senga alt for lenge og fått litt vondt i ryggen så håper jeg vondten skal gå over i rier, ligamentsmerter ved å reise meg-er DET ei rie?? Men neeeei!!! Hahaha ;) her er det ikke så mye som en murring å kjenne! Så er nok ikke det spøtt moden. Og i dag er det 14 dager til termin! La meeeg føøøøde snart! :D:joyful:

Her gikk jeg fra spent til utålmodig for 30 minutter siden. Var på vekstestimering og mini er liten, så blir satt igang på termindato dersom hun ikke har kommet før. Er 38+2 idag og har så lyst til at det skal skje av seg selv, da kan jeg også føde på abc-klinikken som planlagt.. Men samtidig deilig å vite at man slipper å gå over, selv om det er kjipt å bli satt igang!

Godt å vite at du hvertfall ikke må gå over tiden! :) men skjønner at du vil at det skal skje av seg selv! Får krysse fingrene for det starter før termin :)

Er sååå utålmodig!! Spesielt etter gårsdagen som var fylt med allskens rare vondter, nedpress og kynnere :p

Selv om jeg vet hun fort lar vente på seg et par uker til går jeg hele tiden å kjenner etter og må sjekke papiret da jeg har vært på toalettet :p

Samma her!! Etter snart to uker med masse kynnere som er vonde og mye murring som kommer og går.. Blir nesten litt små rar av å gå å vente og hele tiden tro at nå starter det :p Men igjen veldig rart å gå og vente på at vi skal få vondt :p

veldig klar for at prinsen skal komme nå <3 (39+1 i dag )

Kjenner også etter tegn hele tiden.. Er så spent, lei av å vente og alt på en gang. Tror slimproppen (eller deler av den) gikk i badekaret i går, heheee

Jeg går og å venter på tegn, men tror ikke jeg har helt kjent kynnere ennå, annet enn litt kanskje i helgen, så jeg er så usikker på tegnene jeg venter på :P er 38+3 i dag. Men fikk vite i dag at hun har definitivt festet seg :) så da er vi så mye nærmere :)

jeg også gjør på en måte det.. har hatt "mer enn normalt" mye kynnere hele svangerskapet, ifølge jm.. så det kan jeg ikke gå ut i fra - brukte tampong i 2 dager for jeg er så lei bind.. skulle jeg visst ikke gjort for da kom det litt blodig utflod - men ga seg heldigvis igjen :)
er bare 35 uker - men har fått beskjed om at det er stor sjangse for at jeg får før termin pga kynnerene så "går litt på tå" på grunn av det

Back
Topp