Venter på symptomer!!!! Har alle andre??:o

humbug

Betatt av forumet
Jeg er grådig bekymret i utgangspunktet, men når jeg ikke har noen symptomer så begynner jeg virkelig å lure! Og ikke minst vente på de. Jeg burde jo bare nyte det å være glad til, men det klarer jeg jo absolutt ikke!! Puppene er bare litt ømme. Testene lyser før jeg er ferdig å tisse på de osv... Men, hvor er den kjente kvalmen fra forrige svangerskap? Hvilken uke kom det for dere?? Jeg er jo bare 5+2 i dag da, så kan nok komme, og ja - jeg vet jeg kommer til å angre på å ha ønsket de når de kommer;)
 
Hei!

Jeg er som deg, bekymret i utgangspunktet ;) Det som eg merker noe til nå er veldig veldig ømme brystvorter.. Er 5+5 i dag (tror eg). Sist svangerskap så var eg fryktelig kvalmen, men husker ikkje når kvalmen kom (er 6 år siden). Nei det var ikkje kjekt med den kvalmen, samtidig så ga det meg en bekreftelse på at ting var ok.
krysser fingrene for at vi kan angre på at vi ønsket oss mer symptomer :P?
 
Du vet jo hva jeg har av symptomer...
Murringer og strekk i magen, og kvalme...
Lurer på hvor de vonde puppene har blitt av denne gangen...?
Er jo som deg, altfor nervæs og beymret....
 


Akt80 skrev:
Hei!

Jeg er som deg, bekymret i utgangspunktet ;) Det som eg merker noe til nå er veldig veldig ømme brystvorter.. Er 5+5 i dag (tror eg). Sist svangerskap så var eg fryktelig kvalmen, men husker ikkje når kvalmen kom (er 6 år siden). Nei det var ikkje kjekt med den kvalmen, samtidig så ga det meg en bekreftelse på at ting var ok.
krysser fingrene for at vi kan angre på at vi ønsket oss mer symptomer :P?



Ja, det har jeg også, men har hatt det siden eggløsning, og føler de har blitt litt mindre ømme nå de siste dagene. Det er snart 4 år siden forrige gang for meg. Angrer veldig på at jeg ikke skrev opp når tingene skjedde! Men, hadde hypermesis og var sengeliggende i 20 uker. Vil jo ikke ha det så voldsomt igjen. Men, vil gjerne merke at jeg er gravid før det kommer mage liksom. Ja, la oss håpe vi kan få lov til å angre ønskene våre snart!!:D ;)
 


~troll2012/2013?~ skrev:
Du vet jo hva jeg har av symptomer...
Murringer og strekk i magen, og kvalme...
Lurer på hvor de vonde puppene har blitt av denne gangen...?
Er jo som deg, altfor nervæs og beymret....



Jeg er litt 'støl' i magen også innimellom. Men hadde jo den voldsomme kvalmen sist, så er det som er være gravid for meg på en måte!? Idiotisk ting å vente på!! Sist gang kunne ikke jeg sove på magen PDA ømme pupper! Nå sover jeg som en Stein. På magen!! Gleder meg til uke 12!!!
 
Værste hos meg er puppene! Himmel å hav de gjør vondt å så klør det noe voldsomt innimellom... har eller slitt strekking/ stikking i magen i perioder... ellers så er jeg litt humørsyk å små- trøtt... Har kjent litt kvalme innimellom, spesielt etter og gjerne mens jeg spiser, men det går heldigvis fort over :) hmmm... var jo litt symptomer her likevel ;)
 


humbug skrev:
Jeg er grådig bekymret i utgangspunktet, men når jeg ikke har noen symptomer så begynner jeg virkelig å lure! Og ikke minst vente på de. Jeg burde jo bare nyte det å være glad til, men det klarer jeg jo absolutt ikke!! Puppene er bare litt ømme. Testene lyser før jeg er ferdig å tisse på de osv... Men, hvor er den kjente kvalmen fra forrige svangerskap? Hvilken uke kom det for dere?? Jeg er jo bare 5+2 i dag da, så kan nok komme, og ja - jeg vet jeg kommer til å angre på å ha ønsket de når de kommer;)

Er som jeg skulle skrevet det selv.. Har det på akkurat samme måte og er like langt på vei som deg.  Hadde noe murringer før IKM og veldig ømme bryster en uke før IKM og ca en uke etter. Men nå er de nesten ikke ømme i det hele tatt. Klarer ikke slutte å tenke det værste :/ Kanskje ikke så rart med en MA og en EXU tidligere. Samt at det tok 1 år for å bli Gravid nå. Får bare krysse fingrene :)
 
jeg har ingen symptomer... litt øm i puppene, men det er blitt mye mindre og kjenner sånn strekk i magen hvis jeg gjør en brå bevegelse.. men sånn har det vært i mine 2 siste svangerskap og denne gangen skal jeg nyte det :)
 
Må huska på at ingen svangerskap er like ;-) 
Selv har jeg 2 fra før og sko ikke trodd var samme kropp som bærte de.

Første hadde jeg et hel.... me fra uke 9 te 28 da han ble født men kun 2 uker me å spy (uke 14-16) La på meg kun 2 kilo te uke 28

Hu andra spydde jeg før jeg tok testen te jeg fikk na men var kun det jeg sleit me. La på meg 3,5 kilo te uke 39

Denne gang ømme pupper (var på alle) men hatt ekstremt smerter i høyre side og hovner opp te tider der. Vil bare svima av når jeg reiser meg så sofaen er min venn. Har hatt diare nå i 2 uker så godt ned 1,5 kilo så kommer nok av det me svimmelheten.

Så vi reagere så ulikt vær gang og går nok kjempe bra men forstår deg for tanken svirre veldig me hormoner nå :p 


 
Jeg har heller ikke mange symptomer, men er antydning til mildt kvalm av og til. Sist svangerskap startet ikke kvalmen før jeg var nesten 7 uker på vei.

Tipper du blir kvalmt tidsnok jeg. Det er fælt! :)
 
Jeg er redd det er noe feil, for mine har blitt litt borte :/ har ømme pupper, men hodevondten, mye luftsmerter og sneven av kvalmen ble borte... Det hjelper jo ikke akkurat at jeg spotter mye heller. Huff. Men om alt står bra til, så er jeg fornøyd da! :) trenger ikke de symptomene da :p
 
Godt det ikke bare er meg som bekymrer meg altså.. Jeg har sikkerlig mens murringer i magen nesten ubehagelig, venter igrunn på at det bare ska gå galt.. er 4 uker på vei, men har en kjempe oppblåst mage, puppene har blitt digre og spente allerede (så lurer på hvor det skal ende til slutt). Er bare uvell etter mat..
 
Jey !? Litt kvalm i går. Morgenkvalme faktisk. Men, ikke særlig i dag. Neeeida, jeg kjenner ikke etter i det hele tatt 
 
Og min kvalme har roet seg, bare litt småuggen av og til, ellers bare litt murring og strekk i magen...
Føles som sist jeg var gravid og det gikk jo ikke bra...
Herregud som jeg trenger denne legetimen på mandag og tidlig ul... kommer ikke til å slappe av om hcg'en øker normalt heller for det gjorde det jo sist også... Kun ul og bankende hjerte som kan roe nervene mine....
 
Jeg merker ikke så mye denne gangen, har bare ømmebryster og litt stikking i magen. Er igrunn veldig fornøyd denne gangen :) Forrige gangen lå jeg å sydde konstant i 3 månder, så samboren er veldig fornøyd til nå... hehe
 
Jeg merker ikke så altfor mye ennå. Men så er det jo også veldig tidlig.

Er mer trøtt en vanlig, er boblete og rar i magen, begynt å tisse litt oftere tror jeg og er tidvis uggen og småkvalm. Særlig hvis jeg ikke er flink og spiser jevnlig.
I blant noen stikninger i magen.

Håååååååååper å slippe unna kvalmen denne gangen, men det spørs vel.....
Enn så lenge går det fint :-)
 
Back
Topp