Venter på resten av mars mammaene.

Narren

Narren
Gleder meg til de med termin sent i mars kommer:) Nå føler jeg "alle" er komt lengre enn meg. Har termin 13 mars og vi har vist det i 8 dager men føles ut som en EVIGHET siden. Kanskje det hjelper litt når man ser man er komt lengre en noen andre :p 5+2 i dag <3
 
Har termin 20.mars så æ e kommet mye kortere:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Gratulerer :) du får glede deg til de som er helt i slutten kommer, så er du myyyye lengre enn de. :) Hver dag føles som uker! kan bli lange månder dette
 
Jeg har termin 15. mars og er kommet til 5+2 så du må jo være lengre enn det. 5+4?
Jeg har visst det en uke siden nå og det føles veldig lenge. Prøver å ikke tenke så mye på det.
 
Jeg har termin 15. mars og er kommet til 5+2 så du må jo være lengre enn det. 5+4?
Jeg har visst det en uke siden nå og det føles veldig lenge. Prøver å ikke tenke så mye på det.

Ulike kalkulatorer kommer fram til ulike datoer. Hiver inn sykluslengde på 26 i de kalkulatorene som det er mulig da det er min vanlige syklus og da kommer den fram til 13 mars.

Jeg og prøver å ikke tenke så mye på det, men uansett så sniker tankene seg inn igjen. Samboeren synst allerede jeg er blitt litt ensporet hehe

Bytter uker på onsdager, du og ?
 
Jeg bytter på onsdager ja. Trodde at om man har termin den eks 13. mars så var man kommet to dager lengre enn meg, og dermed to dager mindre igjen i svangerskapet enn meg så automatisk tenker jeg 5+4 :)
 
Jeg gleder meg til april mammaene! Jeg har termin i begynnelsen av mars så jeg klager ikke, men når terminforumet etter den egne mnd begynner å fylles opp føles det bare bra :)
 
Back
Topp