Venter på nummer 3..

HanneHM

Gift med forumet
Heisann.

Jeg er en jente på 24 år, fyller 25 i år.
Jeg er gift med han jeg bare visste jeg kom til å få. [8D] Snart 1 år siden vi giftet oss nå.
Vi har 2 jenter, ei som blir 5 i Juli, og ei som blir 4 i Oktober.
Nå har vi bestemt oss for å bli gravide igjen, med det vi håper blir nummer 3. (Er tvillinger i familien, men vi syns jammen det holder med 3 unger... )
Jeg sluttet på p-pillen i går, 29 Mars. Og føler meg allerede kvalm. [:D]

Ikke lenge siden vi solgte siste rest av baby saker, så ting kan jammen skje fort, og hoder kan ombestemme seg..

Vet ikke helt hva jeg kommer til å føre i denne dagboken, men litt generelt om ventingen blir det nok.

29 Mars : Første dag uten p-pillen. Mercilon.

2 April : Femte dag, tante rød kom på besøk i går, hormonene går berserk, og mye er tungt nå!
4 April : Syvende dag, tante rød har dratt sin vei. Fremdeles mye hormoner på gang.
6 April : Niende dag. Ikke så mye hormoner lengre, men vi koser oss med påskeferie og gullunger.
7 April : Dag 10. Har ikke prøvd i 2 uker enda engang, og er utålmodig.. :P
8 April : Dag 11. Tror El nærmer seg, har ikke sjekket.. Føler meg gravid. 
10 April : Dag 13. 5 dager til EL, vi lager da baby nesten hver dag likevel. Føler meg kjempe gravid!!
12 April : Dag 15. 3 dager til EL. Tok en test i dag, sånn bare for nysgjerrighet, negativ så klart. :P
13 April : Dag 16. 2 dager til EL.
14 April : Dag 17. 1 dag til El. Nå blir det heftig humping framover!! :p
15 April : Dag 18. Den store EL-DAGEN!
16 April : Dag 19. 1. dag på jobb etter påske..
17 April : Dag 20. Helg!! :D
18 April : Dag 21. Deilig med fri. Kjenner det stikker skikkelig i lysken..
19 April : Dag 22. 9 dager til jeg skal teste..
20 April : Dag 23. 8 Dager til jeg skal teste..
22 April : Dag 25. 6 dager til jeg skal teste. (neg test i dag..)
23 April : Dag 26. 5 dager til jeg skal teste. Noen tegn på at tr er på vei. [:(]
24 April : Dag 27. 4 dager til test. Ingen tr enda.
25 April : Dag 28. 3 dager til test. Ingen tr enda. NYDELIG DAG!!
26 April : Dag 29. 2 dager til test. Ingen tr enda, eller tegn på den. JEG ER GRAVID!!
 
Og da har jeg allerede bestilt tester.. [:D]
Kjøpte av disse strimlene. 10 stk.. Jeg har det med å teste en del når jeg først er i gang.

Huff, dette blir sprøtt.. Jaja, har da gått 1 år bleiefri, så det er vel på tide igjen snart da. [;)]
 
En ting jeg kom til å tenke på.. Jeg er overvektig, har alltid vært det, men går opp noe sinnsykt i svangerskap. Gått opp 30 kg hvert svangerskap. Dette er noe jeg virkelig må jobbe med denne gangen, ikke snakk om at jeg skal bli så diger igjen.. Må nok begynne å følge med på vekten!

Jeg lurer virkelig på hvordan ungene kommer til å takle en baby i huset.. Jeg er klar for dette, men samtidig usikker, og sikker, men redd, 3 unger, det er jo ikke lite å tenke på det.. [8|]
 
Nå har usikkerheten kommet... Kan en være usikker, og fremdeles gjennomføre dette?

Usikkerheten kommer av at både jeg og han er relativt unge, og har 2 unger fra før. Kan det være at det rett og slett holder med de to vi har?
Føler hvertfall ikke at jeg kan si til noen i etterkant at dette er planlagt.. [&o]

Æsj, jeg har virkelig hatt en skikkelig dårlig da, jeg er kjempe sliten, trøtt, og føler igrunn for å ha litt fri både fra jobb og unger. Kan vel bli litt mye når en jobber i barnehage..

Jeg trenger vel litt støtte på dette, at det jeg føler ikke er helt forferdelig, og at det er flere som føler som meg en gang i blant..

Nei, det skal vel ikke alltid være lett..
 
Har en mye bedre da i dag, heldigvis!! [:D]

Solen skinner, og humøret er bedre..

Kjennes nesten ut som at mensen er på vei, har litt småblødninger, og litt murringer i magen.. Dette var symptomer på at jeg var gravid sist gang, men jeg kan ikke tro at det har skjedd så fort, så det er nok ikke en spire som har festet seg. Rart, kjenner jo at jeg kommer til å bli skuffet..

Nå skal jeg nyte at solen skinner, snøen smelter, og det går mot vår og sommer! [:D]
 
Mens... [8|] Jeg hater mens. Bare en ukes tid siden sist, men den kom vel nå, siden jeg har sluttet på pillen.

I dag har vi hatt en tøff dag, igjen, eldste jenta ble operert, for tredje gang på under 1 år. Alt gikk bra, men jammen er det slitsomt. Og det får meg til å tenke på om vi virkelig orker en baby oppi dette.
Men, så begynte gravidmagene og dukke opp i byen.. :smelt: Og så sier ungene mine så mye skjønt, og de er så vakre, og da kommer jo så klart piffen tilbake. [:D]

Er det slik at jeg har større sjanse nå etter denne mens, for å bli gravid, enn før denne??
 
Å herregud så pms jeg er.... [:@][:'(][:o] dette er helt forferdelig, vræler, kjefter og skriker.. I dag skal jeg drikke litt alkohol, og slappe skikkelig av, håper mensen gir seg snart.. Kommer snart ikke til å være mer blod igjen i meg. [>:]

Også er det denne lille spiren som jeg så gjerne vil at skal sette seg en gang, og så ser jeg alle de som strever med dette, og jeg blir livredd for at jeg skal bli en av dem. [&:] Mange tanker i hodet i dag og..
 
Hahah, vi har bare prøvd en uke, og på den uken så har vi vært gjennom tårer, drømmer, mens, krangling, og mye sex.. [:D] Og til og med litt utålmodighet. 
Jaja.. Vi gleder oss hvertfall da!
Driver allerede og ser etter litt utstyr, siden vi har kvittet oss med det meste av det vi hadde.
Vi var jo helt ferdige vi... [;)]
 
Herlige påskeferie!! [:D] Været har vært helt flott hittil, og vi har bare koset oss, og laget baby.. [;)]

Føler meg skikkelig gravid, men er nok ikke det, det er jo tidlig i prøvingen enda.. [8D]

Vi er hvertfall 110% på at vi vil dette nå da, og det er en herlig følelse!! Går bare og gleder meg til å ha en liten spire i magen igjen!
 
Å herregud jeg føler meg GRAVID!! [&:] 
Nå er jeg trøtt hele tiden, akkurat våknet faktisk. Sovet 3 timer etter jeg stod opp, gjorde det samme i går, men det var hvertfall midt på dagen. Jeg tisser mye, og selvsagt drikker mye vann, vondt i hodet, vondt i magen, og vondt i korsryggen, tr skal ikke være her på lenge enda. Er det bare hormoner som løper løpsk?

Siden jeg er som jeg er, så tok jeg en test for 2 dager siden, den var negativ, og jeg kan ikke forstå at det kan ta oss så kort tid å bli gravide, men likevel, jeg føler meg gravid! [8D]

Å ja, magen er oppstoppet.. [:'(]
 
Da er vi hjemme fra påskeferie, vi har laget masse baby i påsken, men jeg tror nok ikke det ble noen klaff. 2 dager til el nå, i følge bv`s kalkulator. Vi sjanser ikke, og har i stedet mye sex stort sett hele tiden. [8D]

Fikk svangerskapsboken i dag, og spedbarnsboken, sette meg inn i ting igjen..

Holdt baby i påsken da, 3 mnd gammel jente, herlighet så små de er, jammen vokser de fort.. [8D]

Har enda fri i to dager, så er det på`n igjen på jobb, blir litt godt det og, særlig nå som solen skinner, snøen smelter, og det går mot sommer! [:D]
 
En dag til EL. [:D]
Trodde ikke denne prøvingen kom til å påvirke meg så mye, men det har den jammen gjort altså!! [8D]
Følger med på alt som er!! Med all humpingen vår så er det jammen rart om det ikke sitter en liten spire snart.. Da blir det kanskje Januar baby på oss da.. Det hadde vært gøy!! [:D]
Vi er spente begge to, ønsker oss veldig en gutt denne gangen da, men blir jammen glad om vi får en liten pike og!! [:D]
 
Dag 20.. 

Dette er altså dag 20 av prøvingen vår.. [:)] Og hittil har jeg allerede testet 5 ganger.

Kjenner jeg er sliten, godt med en dag fri i dag ja! Også har jeg fri neste Fredag og, det blir godt!
 
Da skal vel min fruktbare periode være over.. Jaja.. Håper det sitter en spire!! :krysser fingre: 
 
Virker som TR er på vei.. [:(] Jaja.. Bedre lykke neste periode. Om hun ikke kommer skal jeg teste på Tirsdag. 
 
Ingen tr enda. [:)] Men, hun kommer. [8D]
Skal teste om 3 dager.. Gleder meg til det, men tror nok ikke den er positiv, regner faktisk med at tr dukker opp før Tirsdagen.

Jeg føler i dag at jeg tar det med ro, men, det er jo dager jeg tenker mer på dette enn andre. [&o]

Det er helt utrolig nydelig vær ute i dag, så jeg tror jeg skal sole meg litt. Mannen jobber i dag, kjekt med overtid, men jeg savner han her når det er så nydelig vær, dessuten har vi en del vi skulle gjort..

Jaja, helgen går da fort, og Mandag skal jeg jobbe, Tirsdag har jeg fri, og da skal jeg teste. [:D]

Må forresten bestille meg flere tester i dag. [8D]
 
Back
Topp