Venter på micro insaminasjon

fjompen81

Andre møte med forumet
Endelig etter langt stund med venting er vi i gang. Forhåpentligvis skal vi i gang med et forsøk i februar.

Er det noen flere her som er i gang med forsøk?

Hei!

Vi er nå igang med forsøk, skal opp til Haugesund i uke 3 hvis alt går etter planen ;)
Vi skal også ha ICSI forsøk...... [;)]

jeg går å ruger på to fryse egg! Skal teste om en uke!!!!!

Hei [:)] Fekk satt inn to egg ved ICSI i slutten av november... Det gjekk bra på fyrste forsøk! Heilt utrulig kjekt!  Det beviser berre at det går an  - så lykke til!

Lykke til alle sammen [:D] Vi sitter her med verdens nydeligste prinsesse som ble til med ICSI 19.-21. desember i fjor. Det gikk kjempegreit på første forsøk, og svangerskapet var en fryd [:)] Aldri vært så frisk og fin i formen faktisk [:)]

Klem til dere alle

So kjem den dårlege nyheten: Det gjekk vist ikkje så bra likevel... fekk blødning i 6. veke, og so gjekk det til putters gitt!  No blir det på an igjen med full pakke utpå nyåret! Hadde ikkje egg til frysing. MEN det har jo gått ein gong, så då får ein håpe at det lar seg ordne igjen! Stå på alle sammen! God juleklem 

Nytt år nye muligheter!  Vi prøver igjen rundt påsketider!  Ventar på å få mensen sån at eg kan ringe å få litt meir eksakt dato å forholde meg til... Det skal bli godt å komme igang med hormonar og sprøyter igjen [:D].  Stå på jenter!

Det var trist å høre[:(]
Ville bare ønske deg lykke til ved neste forsøk! Det går sikkert bedre da!
jeg skal krysse fingrende for deg selvom det helt sikkert er helt forferdelig akkurat nå

Back
Topp