Venter på Mia-Othelie <3

Er rett over året nå.
Kjenner at jeg har ikke energi til å styremed henne så mye nå som jeg burde.
Blir til at jeg banner for meg selv og sukker tungt.
Vil jo ikke gi bort fine vovsen min, men ser ikke ut som jeg har så mye valg. Er jo jeg som er mest hjemme med henne..
 
Han har ikke tid.. hva nå enn det betyr[>:]
Tror egentlig han synes det er litt mye med den lille på tur.

Tenker jeg skal spørre svigerfar om han vil ha henne noen dager på avlastning.. Kan jo hende det funker om han har mulighet da. [:)]
 
Håper det går seg til, for hun er jo så god ellers[:)]

Kjenner jeg nesten blir irritert når jeg titter innom generelt. Er så mye drama der
Folk klarer ikke styre seg, og tenker ikke på at det er en person bak hvert nick.[>:]
Håper virkelig vi slipper det her inne på juni 2011[:D]

Ellers har morgenkvalmen tatt helt over her, klarer ikke røre i mat før langt ut på dagen.
Så lurer veldig på hvordan jeg skal holde det skjult på jobb[&o]
Har ikke noe lyst å fortelle det til de ennå, men de finner vel ut enten jeg vil eller ikke.
Så vi får vel bare hoppe i det og fortelle sambos famile, så de slipper å høre det på bygda!
Er virkelig ikke morro med små plasser der alle vet alt etter en dag
 
Da er det opp å avgjort, er bare å fortelle det med en gang.
Fikk en melding "Er du langt på vei, så deg komme ut fra jordmor :)"
Kjenner jeg blir rett og slett rasende[:@][:@][:@]
Er en bekjent om jeg kan kalle personen for det engag!

Så er litt sint i dag, men også spent på hva svigerfar sier. Han er jo så opptatt av prinsessa, hun har snurret han lagt opp etter armen og "stesvigermor" er nylig blitt bestemor. Så hun blir nok å "mobbe" og si vi ble bansjuke
Svigermor er det værre med, hun kan finne på å lire av seg hva sm helst. Sist sa hun at jeg var for ung og ikke kom til å klare det[:'(]
Vel har i hvertfall besvist det motsatte til henne.. så upp yours svigermor[8D]
 
Titt tei snuppa!! [:)]

Kjedelig med kvalme altså!!! Lurer på om ikke har sånne Sea Band som skal hjelpe mot kvalme. Brukte dem når Sander var en mageboer.. Funket kjempe bra :)

Slarv e så kjedelig!!! Å så frekt å bare sende melding... [:@]

Lykke til med å fortelle d...

Det går nok kjempe bra, andre gangen fikk vi også så mye bedre tilbakemedlinger. Så det går sikkert helt fint [:)]

Ser eg må følge med dagboka din[;)][8D]
 
Sea Band - ka det e?[8D]
Ja, e kjedelig når dem bynne sånn.. Ser ikke fram til å møte på slarvkjerringen. Kan fort hende eg lire av meg en del ufine setninge til dem. E så sur at åhhh[:@]

Ska bare følge mer her du vennen[:D]
 
Det e sånn armbånd med en kule på som skla presse på akupenturpunkte på hånleddet...

skal finne en link : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-921816.aspx
 
ORIGINAL: gull nr2*2011

Gubben va livredd før at slarven sku når fram før han va ferdig på jobb. Så han ringte like så godt[8D]


Ja man vet aldri hvor fort det går!! Men hva syns de kommende besteforeldrene ?
 
Nå slå hjerte til lillegulle
Synes det er litt rart og tenke på[:)]

Gubben er dratt på kurs og kommer ikke hjem før på fredag....
Så jeg og prinsessa har bestemt oss for og sove en natt hos min bestemor.
Har så vondt av min bestemor, siden bestefar døde (26september) har hun ikke vært alene i huset. Heldigvis bor mine foreldre et steinkast unna så hun er mye der.
Bestemor har så lyst at vi skal komme og være hos henne så hun kan sove en natt i sitt eget hus. Kjenner tårene presser på , det er tung både for henne og oss[:(]
Håper dette går seg til etter hvert, men mørketiden er vel ikke den letteste tiden [&o]

HUff... skifter tema totalt her. Mange tanker i hodet i dag[>:]

Nå først begynner blåmerket og lysne, er gul og grønn nå...
Ellers er kvalmen sjefen her i gården, må bare føye meg[:'(]
Heldigvis har jeg ikke kastet opp en eneste gang, men klarer ikke spise noe som helst før i middagstiden. Så håper det retter seg fort som **** ,er sulten jo[;)]
 
Håper dokker får en fin natt hos ho[:D] Savne egentlig å være der[8D] [:D]

Her skal vi snart på solidaritetskafe i barnehagen.. Liker ikke sånne ting egntlig. Men vet kor trist d e fordi ungan der foreldran ikke kommer. Så drar for Emmas skyld :)

Håper kvalem blir bedre!! Kjedelig når man ikke klare spise nokka i d hele tatt :p

Jepp jepp.. men må stikk å gjøre oss klar.. Snakkes snart snuppa min!!!

*Klem*
 
Ikke lenge til jeg kommer på besøk nå, er vel på tide[8D]
Bare 4 dager til jo[:D][:D]

Betsemor er så glad for at vi er her å roter/bråker. Sier hun synes det er mye bedre enn stillle og rolig[:)]
 
Så sint at jeg dirrer[:@][:@][:@][:@][:@]

Den ****** svigermor!
Tenk å slarve på FB[:'(][:'(]
Synes det er råttent gjort når vi ba henne om å holde det for seg selv!

Kjenner jeg kunne blitt voldelig om jeg møtte på henne akkurat nå.
Sendte henne en meldig om at vi var skuffet.

Får til svar at jeg skal passe kjeften min!
 
Tenk å gjøre nokka sånn!!! [:@][:'(]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
 
Ja, fetter ikke helt at det går annt å bli så forbannet frekk!!!!!!!

Kan trur mobilen gløder rødt her.. snart fri for strøm og det er like greit.
Kommer ikke til å ta den omså hun tar sitt siste åndedrag.
Dette blir ikke glemt og tilgitt.

Tenk å si " du kan jo ta abort om ingen ska få vite det"
Er det mulig![:'(][:'(][:'(]
 
Ho e sååååå rar og merkelig!!!

Tenk å legge d ut på FB!! Når ho viste dokker ikke ville at noen skulle vite det [:@][:'(]

Bare dritt i ho.. Dokker har d sikkert bedre uten!
 
ORIGINAL: Anlise

Ho e sååååå rar og merkelig!!!

Tenk å legge d ut på FB!! Når ho viste dokker ikke ville at noen skulle vite det [:@][:'(]

Bare dritt i ho.. Dokker har d sikkert bedre uten!

Lettere sagt enn gjort når hun terrorisere meg ed meldinger[:@][:'(]
Har virkelig lyst å være mindre snill med henne!
 
for en måte å oppføre seg på... kunna ha skjønte det vist ho var 14-15 år!! Neei, d blir så teit.. [&o][:'(][&:]

Slit ut gubben??! jaja... Tror no strengt tatt du har en mer fysisk og "tyngre" jobb enn han da... [8|]

Du får logge in på netcom sin sie å se om du kan blokke ho. Sende ho medlinge til gubben å??!
 
Back
Topp