"Venter" på mensen ja..

Det er nok en grunn til at legene "ofte" anbefaler folk om å skaffe seg en hund etter at de har prøvd leenge med å få en baby. Heldigvis blir de fleste gravid, selv om dessverre ofte kan ta tid[:@]

Trodde jo at det skulle ta like lang tid med andre mann og, men der tok jeg feil, hun kom på første forsøk.

Vet ikke hva jeg har tenkt på denne mnd.. Kanskje jeg har vært litt surrete! [&:]

Kanskje den runden vi hadde en kveld hvor jeg sovnet etterpå gjorde susen..Sov helle natten med svømmerne inni meg. Men vet ikke når i syklusen det var.. [;)]

Hva tenkte du på da cissi? Eller kom det som en overraskelse?

Vi satser på det tullmusa. Det er ikke alltid det lønner seg å springe på do etter akten, da renner jo alt ut igjen.

Tenkte ikke på noe, det skjer når det skjer husker jeg sa.
Ble jo ganske overrasket at det gikk så fort....

Det er det faktisk mange forskjellige teorier på.. Vet ikke helt hva jeg skal tro på..
Tror at der alltid vil være noen sterkinger som ikke finner seg i å skli ut da![:D] Men å ligge i ro, så ingen kommer ut er vel enda bedre. Det skulle vel egentlig vært det![:D]

Det er nok helt sant, det er bare å smøre seg med tålmodighet

Ja, men hvor får man kjøpt tålmodighet???
Nei, skal spørre om han orker å kjøpe en test til meg i morgen.. MÅ bare finne ut av det, selv om det sikkert ikke er så masse å finne ut. SKAL klare å vente til madag!

Men men.. nå skal jeg hoppe til køys.. Må være opplagt til masse roping og skriking på jobb i morgen. Lørdagsrushet på jobb er ikke noe morsomt! Skal i tillegg stenge butikken.[:'(]

Ha en god natt og sov godt jenter!

Nattaklem fra meg![:)]

God natt og lykke til med testingen[:D]

Ha en god natt og sov godt[:)]

Måbare si beta...Ditt barn er såutrolig nydelig... Så pene øyne...
Jeg vilogså ha en sånn snart[:D]

Kjøpte test selv før jeg begynte på jobb idag.. Så slapp Gubben![;)] Jeg tenkte jeg skulle prøve å vente til mandagen hvis mensen ikke dukka opp, mens han mener jeg skal ta imårratidlig hvis jeg ikke får den i løpet av natten. Hehe! Han er mer utålmodig enn meg jo![:D]

Back
Topp