Venter på magen..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Gleder meg så til magen virkelig kommer! Våkner om morgenen med henda på puddingen foreløpig :p Blir så kos når ting strammer seg litt og jeg kan våkne med henda på babymagen :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Samme her :p

Mee too! Ser bare litt ekstra tjukk ut :-P hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fått en slapp bilring. Sexy!!

Har så mye ekstra, så spent når det begynner å vises:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Tror sambo gleder seg mer enn meg til det:p tror jeg blir lei nok på slutten så tenker at det er helt greit at den ikke blir så stor så fort:p men begynner å komme nå allerede

<3 venter en vinterbebi <3

Her er det også bare bolledeig inntil videre, men kjenner det begynner å bli litt hardere lengst nede på magen (mulig bare innbildning da :-D)

Tror jeg er mer oppblåst enn jeg har babymage. Er nesten flat/normalt om morgenen. Men på kvelden så er magen stor. Hadde noen utenom sambo sett meg da så hadde jeg ikke klart å skjule det

Tror jeg er mer oppblåst enn jeg har babymage. Er nesten flat/normalt om morgenen. Men på kvelden så er magen stor. Hadde noen utenom sambo sett meg da så hadde jeg ikke klart å skjule det
Hehe, akkurat som å lese om meg :) Rart at den kan ese så mye ut i løpet av en dag, for så å skrumpe litt inn igjen. ;-) Så snart baby kommer opp over skambeinet sier nok magen hei til oss alle :D jeg gleder meg!

22. januar 2015 <3

Hehe, akkurat som å lese om meg :) Rart at den kan ese så mye ut i løpet av en dag, for så å skrumpe litt inn igjen. ;-) Så snart baby kommer opp over skambeinet sier nok magen hei til oss alle :D jeg gleder meg!

22. januar 2015 <3
Hehe... utrolig at man kan bli så oppblåst ja men ser tydelig at magen har begynt å forme seg til babymage. Er i uke 10 nå så kommer brått ☺

Jeg er 9+1, og har skikkelig bollemage på kvelden. Heldigvis krymper den litt i løpet av natta, men jeg ser at magen har endret seg litt ja. Men jeg håper egentlig at den ikke blir så mye større helt ennå, for jeg vil så gjerne komme meg til uke 12 før jeg deler nyheten, og da er det kjekt om ikke magen avslører meg før det. Men det spørs om det holder så lenge.

Magen min er vanlig på morgenen, men når jeg spiser frokost eser den ut og blir sånn hele dagen. Føler at alle kan se at jeg er gravid, men vil gjerne skjule det 2 uker til. Magen føles også skikkelig "full" ut nesten hele tiden, helt sprengt :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp