Venter på legetime..

Moisis

Flørter med forumet
Nå sitter jeg påventerommet på legekontoret. Skal inn for å be om tidlig UL siden jeg mistet sist..t har mistet en gang tidligere...og for å ta celleprøve. Håper han henviser meg til en gynekolog slik at eg får sett om det er noe liv..mø uansett vente med UL til neste uke om det skal være sjans til å de hjertet. Er bare 4+6 i dag. Så jeg føler det er veldig tidlig å dra til legen nå..men har så lyst å vite med sikkerhet om det er liv før vi skal dra på juleferie hjem til all den nysgjerrige familien vår :) Mange kommer nok til å få vite at jeg er gravid siden jeg vanligvis ikke står over alle festene k jula :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til! :) skjønner du vil ha det bekreftet ja! Håper legen din innfrir ønskene dine! :)

Æ håpe det gikk bra t legen i dag :)

Takk :) Det gikk veldig fint hos legen.. Har var så glad på våre vegne!! Han sendte henvisning til UL..så jeg fløy opp dit hvor gu. holder til..men de hadde ikke noe ledig før jul. Uansett syntes gynekologen at det var for tidlig ennå..selv om jeg teoretisk sett kunne vært heldig å se hjerte i slutten av neste uke..men da kunne nok ikke jeg prioriteres. Skjønner den.. Men litt domt å ikke få en bekreftelse før vi drar på juleferie.. Men fikk time 2. Januar :) Så da har jeg virkelig noe å glede meg til :) Kjenne det bekymrer meg at eg mistet i uke 6 sist..å det vil være når vi drar på juleferie..men nå SKAL det g bra!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp