venter på kvalmen..

Siv27

Forelsket i forumet
Litt rart.. Men jeg ser litt frem til å bli kvalm.. Sikkert fordi det ikke har gått opp for meg enda, at jeg er gravid..:) Og at jeg var konstant kvalm de 13 ukene jeg var gravid sist...
Rart å tenke på hvor merkelig man er[8D]

Du kan få noe av meg? *ler* Sliter som bare nøkken for tiden.. Men samtidig så er det jo "gøy" på en veldigveldig rar måte. For da merker man i alle fall at det er noe som skjer :)
Men... Heheh! Du kan få noe av meg, ja! *fnis*

Ja, jeg kan ta litt jeg:) Hmm.. Jeg må vel være forsiktig med hva jeg sier nå.. Kan straffe seg:P Var sykmeldt pga kvalme sist..

Hehehhe!! Ja, pass på hva du ønsker ;) ;)

Med snuppa spydde jeg konstant i de 4 første mndene... Trodde seriøst jeg skulle stryke med.. Off, hehe!! Så håper ikke det blir sånn denne gangen også like lenge!! Heheheh!!!

Uff nei.. Slitsomt var det.. Jeg hadde meldt flytting inn på wc sist;P hehe:) Den gangen tenkte jeg at den lill aldri skulle få noe småsøsken.. Men den tanken endra seg for når man mista, da var alt glemt. Og jeg går heller igjennom det flere ganger[:)]

kan ikke helt forstå de av dere som håper kvalmen kommer, jeg bor omtrent på bade pga kvalme og oppkast, er ikke noe deilig, og når man er ute med venner og bare brått må ta seg til magen og løpe og spy blir det mye spørsmål osv... vil jo holde det hemmelig frem til man er sikker, så dere får heller krysse fingra for at dere slipper kvalme og oppkast.... er ikke noe jeg unner folk as.... er ikke noe behagelig..... he he

Som sagt så vet jeg jo akkurat hvor vondt det er... Det er ikke noe jeg ønsker meg igjen for fult.. Men litt sånn småkvalm, kunne jeg ha vært.. Tror likdom ikke helt på det enda=)

Har vore kvalm sida befruktninga omtrent eg... I 2,5uke altso.. Tre uker med kvalme i morgen vel... [8|][8|][8|] Jippi for seaband

tror ikke du bør håpe på den [&:] kvalmen er slitsom.. håper du slipper unna...

det er jo mange andre symptom man kan ha og som er mye bedre [;)] 

ja kan forså den at det ikke helt har gått opp, små kvalm ja, men unner ingen sånn 24/7 kvalme:P he he men sånn litt små uggejn bare for å få følsen ja det kan jeg skjønne. he he....

Det er IKKE noe å vente på. Håp heller at den holder seg borte.[:D]
Jeg ble lagt inn sist gang i uke 6 fordi jeg ikke klarte å holde på noe mat eller drikke. Jeg lå i sengen min og orket ikke ha på lys eller at noen tok på meg osv. [:'(] Det var helt grusomt. Å ligge på sykehuset i mange dager er også pyton.

Så hvis dere slipper kvalmen er dere så heldige og bør være glade. [:D] Finnes mange andre "bedre" symptomer enn den.[:D]

ORIGINAL: Serene

jeg har faktisk fått litt kvalme tendenser inni mellom men heldig vis ikke heletiden.[:)]
men jeg er så sinnsykt svimmel og når jeg reiser meg opp holder jeg på å gå i bakken [&:]
og tørst ikke minst...

Ha med deg en pose lakrisbåter overalt. [:D] hjelper om du får akutte svimmeltokter osv.

ORIGINAL: caroaj

jeg har faktisk fått litt kvalme tendenser inni mellom men heldig vis ikke heletiden.[:)]
men jeg er så sinnsykt svimmel og når jeg reiser meg opp holder jeg på å gå i bakken [&:]
og tørst ikke minst...

Ha med deg en pose lakrisbåter overalt. [:D] hjelper om du får akutte svimmeltokter osv.

jeg synes lakris funker kjempe bra på kvalmen men hørte av ei venninne at man skal være forsiktig med inntak av anis? stemmer det??? det er jo sååååå godt og funker på alt :) har ikke lest det noen plass at det skal være farllig med vanlig inntak.. ?? *vilhaaaaa*[:)]

ORIGINAL: t0mmelise

og tørst ikke minst...

jeg synes lakris funker kjempe bra på kvalmen men hørte av ei venninne at man skal være forsiktig med inntak av anis? stemmer det??? det er jo sååååå godt og funker på alt :) har ikke lest det noen plass at det skal være farllig med vanlig inntak.. ?? *vilhaaaaa*[:)]

Har jeg aldri hørt om faktisk. Spiste sånne lakrissmokker fra Haribo som en gal i forgje svangerskap. [8D]

ORIGINAL: t0mmelise

og tørst ikke minst...

Har jeg aldri hørt om faktisk. Spiste sånne lakrissmokker fra Haribo som en gal i forgje svangerskap. [8D]

naaaaaaaaaaaaam :)))) da fortsetter jeg med deg :)) hjelper jo å [:)]

Det er vel bare det at det har en lakserende effekt på magen. [8D] Så på slutten av svangerskapet sitter vi å stapper i oss i håp om at det setter i gang en fødsel. Mageknip kan sette i gang sammentrekkninger i livmoren som kan føre til fødsel om det er modent. [:D]

Back
Topp