Venter på deg lille skatt

God morgen❤️ våknet i dag med øm livmor. Veldig våt! El nå! Hjelpes... :D morro å følge med på kroppen nå.

Har regnet ut at jeg er ca 11 dpo på dagen da termin er min er.. Tenk for en magisk følelse det hadde vært å få positiv test på termindatoen og ikke minst trøst!
Uansett,skal opp den dagen og plante høstblomster på graven og kanskje jeg kan fortelle at han skal bli storebror.❤️Vis vedlegget 192886
Vi skal ses igjen gutten min❤️
Kjære deg. Vondt å se.... Varme klemmer til deg, og så hååååper håper jeg at du får to streker opp 11 dpo. Selv har jeg også et håp om å være gravid innen okt/nov ved termintider. Klemmer i fleng ❤
 
God morgen❤️ våknet i dag med øm livmor. Veldig våt! El nå! Hjelpes... :D morro å følge med på kroppen nå.

Har regnet ut at jeg er ca 11 dpo på dagen da termin er min er.. Tenk for en magisk følelse det hadde vært å få positiv test på termindatoen og ikke minst trøst!
Uansett,skal opp den dagen og plante høstblomster på graven og kanskje jeg kan fortelle at han skal bli storebror.❤️Vis vedlegget 192886
Vi skal ses igjen gutten min❤️

Krysser fingrene for deg <3 og sender en klem
 
Kjære deg. Vondt å se.... Varme klemmer til deg, og så hååååper håper jeg at du får to streker opp 11 dpo. Selv har jeg også et håp om å være gravid innen okt/nov ved termintider. Klemmer i fleng ❤
Krysser fingrene for deg <3 og sender en klem

Takk fine dere❤️
Nå har jeg fått tester i posten:) sist testet jeg ikke før ikm,men denne gangen begynner jeg tidlig! For å ha noe å gjøre..... :p
 
❤️❤️❤️ absolutt! Merker sykt stor forskjell denne måneden :) mannen er fornøyd!
hvor kjøper du hostesaften? :) navn? :D Jeg vil og legge til rette for superklaff med hostesaft og conseive plus. Eller kanskje det blir litt overkill? :p
 
hvor kjøper du hostesaften? :) navn? :D Jeg vil og legge til rette for superklaff med hostesaft og conseive plus. Eller kanskje det blir litt overkill? :p

Hihi! Kjøp en stor flaske på apoteket. Solvipect :) jeg tok tre slurker om dagen,startet siste dagen med tr. Merket det etter noe dager at jeg ble klissvåt :p og el slimet kom noen dager før el,så hvis du har like god effekt trenger du ikke c+! :) ❤️
 
Pjuuuuh siste aksje lagt! Vi fikk litt prestasjonsangst begge to idag :p kjære lille spire,kom igjen nå! Gjør som mamman din sier❤️
Tar en el test i morra også, for å se om den er rund igjen. Da er jeg dpo!!!! Hurra!!
 
God morgen❤️
Pp 5 etter senaborten:


Nå er jeg 1 dpo. Tok nettopp en ny el test som viste runding.. Litt tanker.. Har jeg hatt min kraftigste el på lenge?

Igår under sexen var det akkurat som livmoren var hoven. Mannen sa at skjeden min føltes annerledes,trangere.. Jeg kjente stikkinger i magen/navlen og faktisk inni rumpa mi! Hahaha! Føles ut som jeg hadde el som en propp som løsna. Kanskje jeg ikke har hatt el de forrige pp? Alt føles så annerledes den gangen her.

Uansett idag begynner symptomjakten. Jeg ER støl i livmoren.
 
Last edited:
Titter innom og krysser fingrene for at spiren fester seg denne gangen :) Masse lykke til :)
 
Dette blir spennende :)
 
Følger med :) spennende!
 
2 dpo: jeg er sikkert sjuk i hue nå,men jeg lover jeg har en fornemmelse i livmor området. Hadde det i går også! Og sykt mye luft i magen!
 
2 dpo: jeg er sikkert sjuk i hue nå,men jeg lover jeg har en fornemmelse i livmor området. Hadde det i går også! Og sykt mye luft i magen!

Krysser fingrene for at det er noe som skjer!
 
2 dpo: jeg er sikkert sjuk i hue nå,men jeg lover jeg har en fornemmelse i livmor området. Hadde det i går også! Og sykt mye luft i magen!
Jeg tror virkelig på slike fornemmelser! Jeg har hatt det ved to av mine tre graviditeter. På en måte visst det med en gang. Godt tegn!
 
Jeg tror virkelig på slike fornemmelser! Jeg har hatt det ved to av mine tre graviditeter. På en måte visst det med en gang. Godt tegn!

Jeg håper det! :) hvis ikke får jeg legge meg inn Veum eller noe :p det er sånn følelse jeg har nå,men fallhøyden blir jo stor også da..
 
Alltid stole på dine egne fornemmelser. Jeg visste det med en gang siste gang jeg ble gravid - også selv om det var alt for tidlig å vite noe egentlig. Det var bare noe... :)

Krysser fingre for deg... :Heartred
 
Sender deg en klem og krysser fingrene for deg! :flower
 
Back
Topp