venter og venter

t.t.h.

Elsker forumet
skulle hatt tr i dag, men ingen tegn til det[&:]hvis jeg ikke får den i løpet av 4 dager så blir det ikke noe av opplegget[&:]de prata noe om kort regmi?hvet ikke en gang om jeg skriver det rett en gang, men er det noen som har vært borti det og kan forklare meg det?[;)]

Så kjedelig at den ikkje kan dukka opp når ein forvente ho!![:'(] Kort regime er vel at du slepper nedreguleringa med spray og starter rett på sprøyter trur eg? Men dette veit kanskje andre bedre, så dytter opp eg![:)]

Håper tanta dukker opp snaaaart! Ellers må du teste[8D]

Haloooo hører du TR, nå får du se til å komme!!!!!!
Håper inderlig at dette hjelp, så dere slipper å vente enda mer[:)][:)][:)]

Håper at tr dukker opp straks nå, men du kan vel kanskje forskyve det tilsvarende, men ring klinikken din og hør hva de sier.

ORIGINAL: RANDÅLF

Haloooo hører du TR, nå får du se til å komme!!!!!!
Håper inderlig at dette hjelp, så dere slipper å vente enda mer[:)][:)][:)]

sign[:D]

tusen takk randålf[;)]men det hjalp ikke så mye[&:]

snuppis: har du bare brukt sprøyter før?

ORIGINAL: t.t.h.

tusen takk randålf[;)]men det hjalp ikke så mye[&:]

snuppis: har du bare brukt sprøyter før?

Æsj[:'(] Da roper vi i dag og....Haaaaalllllooooooo..... Kom ann TR[8D]

serena: 2 sprøyter?uff da må jeg jo ta 3 sprøyter siden jeg skal gå på klexane i tillegg[&:]ja ja står vel ut det også, hater slike sprøyter er helt i orden med de andre sprøytene ikke så tykk spiss på de. men dette går bra[;)]tusen takk for svar. fikk du ut mange egg?

Jeg går også på kort regime, starta rett på sprøyter (puregon), også på syklusdag 5 startet jeg på orgalutran i tillegg, sprøyter som hindrer at man får eggløsning av seg selv[:)]

Håper tanta di har kommet nå så du kan komme i gang med forsøket! Lykke til[:)]

Back
Topp