Venter og venter...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
I dag kom TR og går inn i vår 28 pp[&:] Venter fortsatt på brev fra St. Olavs.... Hadde regnet med at jeg kanskje fikk brev før 1. april, nærmer seg nå.... Håper jeg ikke skuffer meg selv da[:D][:D][:D]
Vi har fått innbydelse til bryllup (må reise langt) i juli og vet ikke om jeg tar sjansen på å dra i håp om at vi er i gang med et eller annet da.... Hmmmm vil ikke livet skal stoppe pga denne prøvingen, men vil ikke gå glipp av noe heller..... Skal ikke være lett det her nei[:D]

Uff denne ventetiden er grusom! [:(] Og du vet jo også hva som venter når du kommer inn på forsamtalen, så jeg skjønner at du/dere er utålmodige for å sette igang..

Skal krysse alt jeg kan for at dere får et brev før 1 april [;)]

Når det gjelder det å sette hele livet på vent pga det som skjer så kan ikke jeg si noe lurt.. hadde gjort akkurat det samme selv, selv om man vet at man skal leve som normalt osv, men hvor lett er det liksom?!?

Ønsker deg lykke, lykke til fremover! [:D]

Huff ja, denne ventetiden er grusom. [&:]
Håper du får brevet snart da vennen.

Masse lykke til framover. [:)]

Håper du snart får brevet[;)]lykke til..

ORIGINAL: Lisa..

Ventetid er noe dritt[8D]
håper dere snart slipper å vente lenger og får det etterlengtede brevet i postkassen[:D]

Håper at brevet kommer denne uken slik at du kan planlegge livet ditt fremover.
Håper det passer slik at du kan bli med på bryllup også, men skjønner deg godt at du er litt skeptisk på reise dersom du er under behandling. Men ikke glem å lev livet fordet uten alkohol selvfølgelig under behandlingen i rugeperioden.

Back
Topp