Venter og venter!!

squakky

Elsker forumet
Gud, nå er jeg så lei av denne ventinga. Var bombesikker på å få før, har hatt kynnere, maserier, alle mulige modningstegn, og på tirsdag som var termin så ble jeg strippa, igår fikk jeg igangsettingsakupunktur. Men ikke en bitteliten rie vil vise seg.. Har vært lei kjempelenge, og ser ikke for meg at dette kommer til å ta slutt noen gang nå! Arrrg!!
Hva gjør dere andre utålmodige for å få tia til å gå? Det er jo heldigvis nydelig vær, men det blir fort for varmt og tungt å gjøre noe ute med denne magen..

Jaja, det var dagens klageinnlegg!
 
Skjønner deg så utrolig godt! Er så dritt lei den ventinga jeg og! Har ikke termin før om 6 dager, men skulle helst født i går, eller dagen før dær, eller enda en før det! Å jeg har gjort MYE for å prøve å starte fødselen selv, så at hardt arbeid kan sette i gang fødselen har jeg slutta å tro på! :p Har gått lange turer, båret tunge steiner fra fjæra (til hagen), hatt sex, rydda å vaska hus, gått i trapper, måkka å spaet jord og grus, spist kryddret mat, håppa opp å ned.... Nå er jeg bare rett å slett utslitt å veldig lei! Vet at babyen kommer når den er klar.. Men fadern da! Den blir jo aldri klar jo! Hjelper veldig lita at alle sier at den kommer når den er klar, når man er så ufattelig lei av å være gravid, tung i kroppen å helt nedtrykt i hormonhelv****!   Dagens suttring :p Blir nok ikke den siste dagen med det heller dette svagerskapet! :p
 
Også: "Du har aldri vært nærmere enn du e nå!"
Akkurat nå så hjelper det meg ikke så veldig mye.. 
 
Uff, forstår deg så godt!! Jeg er 6 dager over termin nå og har hatt mye kynnere i det siste og maserier siden tirsdag. De tar seg litt opp for hver dag, kjennes hvertfall som kraftige menssmerter. De de har til tider kommet med 10 min mellomrom, men gir seg etter en stund og tar seg aldri nok opp. Slimproppen begynte å gå i går (går gradvis virker det som), så håpte at nå er det i gang, men skjedde ingenting mer i natt... Går også lange turer, tatt modningsakupunktur og bringebærkapsler, men virker ikke som snuppa vil komme ut av seg selv... Skal på overtidskontroll på føden i morgen så håper de sier jeg er litt moden og røsker litt oppi der så det kan sette meg igang... Ellers så er keg også veldig utålmodig, men jeg liker varmen så prøver å sole meg og utnytte at jeg blir fortere brun :-)
 
Kan ikke gjøre annet enn å signere... Utrolig lei av å være elefant nå!! Frustrerende å bare gå å vente... E liten trøst er det jo at det er lite en selv egentlig kan gjøre for å få det hele i gang... Bortsett fra sex, det har jeg troen på.. Jeg fikk tier dagen etter sex.. Men som stoppet opp igjen, så da var det jo ikke klart likevel....
 
Jeg var møkklei rundt 35 - 37 uker jeg, men så har det på en måte gått litt over igjen. Tror det har noe med at jeg plutselig fikk sove bedre igjen og at bekkenet ikke gjorde fullt så vondt lengre.
Jordmoren min har påpekt flere ganger at sex er tingen, det som er viktig er å ikke fly på do rett etterpå, men ligge i en times tid før man reiser seg opp, så sæden får ligget å "godgjort" livmorhalsen, hun sa også at det mest sannsynlig ikke holder med en gang, men at man kanskje må gjøre dette 2 - 3 ganger før det funker, samme som om man blir satt igang egentlig. ;-)
 


Hestejenta skrev:
Jeg var møkklei rundt 35 - 37 uker jeg, men så har det på en måte gått litt over igjen. Tror det har noe med at jeg plutselig fikk sove bedre igjen og at bekkenet ikke gjorde fullt så vondt lengre.
Jordmoren min har påpekt flere ganger at sex er tingen, det som er viktig er å ikke fly på do rett etterpå, men ligge i en times tid før man reiser seg opp, så sæden får ligget å "godgjort" livmorhalsen, hun sa også at det mest sannsynlig ikke holder med en gang, men at man kanskje må gjøre dette 2 - 3 ganger før det funker, samme som om man blir satt igang egentlig. ;-)



Sex flere ganger??? Bah... Det var ingen romantisk og behagelig opplevelse så det hadde jeg ikke tenkt :) men hva gjør man ikke for rier?? :)
 
Ja, skulle gjerne hatt meg litt, men kan ikke tvinge mannen til noe han ikke er comfy med akkurat nå ;) Og jeg skjønner ham veldig godt!
 


squakky skrev:
Ja, skulle gjerne hatt meg litt, men kan ikke tvinge mannen til noe han ikke er comfy med akkurat nå ;) Og jeg skjønner ham veldig godt!



Hehe, er det samme her. Eller synes ikke selv det er noe for tiden da jeg føler meg veldig hoven nedentil og det bare blir ubehagelig... Vi prøvde for noen der siden, og da lå jeg (så godt jeg klarte) med rompen i været en god stund etterpå, men ingen effekt. Orker rett og slett ikke prøve det flere ganger på rad ;-) Mannen lagde grøt med masse kanel til meg (i den varmen) og tok meg med på fjelltur i går, men har forløbig bare en del maserier som jeg begynner å bli ganske sliten av :-(
 
Der har jeg det omvendt.. Etter at mannen fikk vite at sæd kunne gjøre underværker, løp at etter meg å skulle rive av meg trusa:p Har prøvd me sex 2 ganger, med å ligge med bena høyt (ikke noe særlig behagelig!!!!) men ingen fødsel! Å jeg har ikke noe lyst på sex heller.. Har aldri i mitt liv følt meg så lite attraktiv som jeg gjør nå. Kjennes også ut som om jeg er opphovnet nedentil. Jordmor sa at vi bare skulle ha masse sex nå i ventetiden, for det kom nok sikkert ikke til å være i fokus etter fødselen, + at det hjalp ting i gang. Men hvem vil vel ha sex når man føler seg som en strandet hval! :p
 
He he he, nei sex er ikke my number one thing to do these days akkurat!
Vralter og vagger, puster og peser og stønner, nei, attraktiv føler man seg definitivt ikke. Men I shall give it a try! 
 
Off nei, hoven, feit og generelt sett ekkel føler jeg meg.. Men er som sagt ikke meg det står på ;) Må vel bare respektere det! hehe.. Men vet fra forrige gang at bare jeg blir ferdig med renselsen, så går det seg til ;) 

Så er snart denne dagen over også, og ingen rier nå heller.. Skulle virkelig ønske noe skjedde nå for jeg er virkelig sliten. Hadde et lite sammenbrudd tidligere, måtte bare grine litt for jeg er så lei!
 
Jeg har ikke termin før på tirsdag da, og har vel mentalt innstilt meg på to uker overtid - bare for å være sikker:p Bekkenet verker og jeg våkner flere ganger om natten av vondter eller for at jeg skal på do. Er lei av at kroppen ikke funker helt som jeg vil den skal, men er så innstilt på at han ikke kommer heeeelt enda. Og seriøst så ser jeg heller ikke poenget med å slite seg ut med å prøve på all slags mulig rart for å eventuelt starte fødselen heller. Jeg bruker heller den siste tiden min på å lade krefter før fødselen; det er da den trengs!
 
Back
Topp