Venter og prøver (min lille dagbok)

Har nettopp hatt pp7 her... Men TR er ikke kommet i dag, men så er ikke syklusen min så stbil etter SA heller[:'(]
Men venter i spenning, og gleder meg til den dagen vi kan flytte over til terminforumet :)
 
Er for tiden en del trøtt, og har hatt strekk i magen, spesielt i nedre del... Også gjør det ddritvondt når jeg nyser... For en uke siden hadde jeg en del halsbrann, og nå de siste to dagene har jeg vært en del småkvalm... Men igjen.. Finner jo symptomer hele tiden jeg [;)] Har veldig lyst til å teste i morra, men er foreløpig bare på dag 29 i syklusen. Og jeg har egentlig ikke lyst til å bli skuffa nok en gang.
 
Men nå MÅ det snart være vår tur syns jeg! [:D] krysser fingra for alle her inne som prøver og sliter.
 
Åj åj..-så spennende!!!
Vil jo ikke være med å gi falske forhåpninger men...[;)]
Jeg skulle ønske jeg kunne roe ned testinga...
Den dagen jeg blir gravid så lurer jeg på hvos mange
EL tester og gravitester jeg har brukt...[8D]
Vi snakker mange!!!!!!!!!!!!!!! Men føles nok som det er
verdt det den dagen sipra sitter[:D]
Lykke til til oss!!!
 
Har egentlig aldri vært noen testperson, men nå er jeg jo nesten vill[8D] TR kom ikke i går, har ingen tegn på den kommer i dag heller.. Men alikevel har jeg ingen tro på at der en spire der..Det er helt sikkert bare falske symptomer, fordi jeg så altfor gjerne vil.
Så i stedet for å ha forhåpninger, så prøver jeg å si at det er bare fordi jeg ikke har stabil syklus. TR er bare "seint" ute som vanlig[;)]
 
edited to add:
Ser i signaturen din at du hadde kjemisk graviditet nå i oktober... Hva er egentlig det, og hvordan vet man at man har det?
 
å,tenk om det endelig sitter [:)]
Det fortjener du.

Kjemisk graviditet ja.. Er jo en befruktning og at egget fester seg, men slipper så
og si med en gang.. Så er jo på en måte en veeeeldig tidlig SA..
Jeg hadde positiv test par dager, så negativ.. Mensen kom 3 dager forseint etter d..

Nå idag har jeg eggl. smerter av en annen verden, så håper det er kroppen
min sin måte og fortelle meg at NÅ SKAL  DET GÅ!!![:D]
 
har enda ikke hatt noe positiv test etter SA, kanskje like greit... blir jo så innmari glad når det er to streker [:)]

har ikke fått TR enda.. trodde nesten den skulle komme i natt, men det gjorde den ikke.. forrige syklus var 27 dager, nå er jeg oppe i 31 dager... da har jeg ikke tatt med i dag, tilfelle den hersens TR skulle finne på å komme alikevel..
testa meg i går, og den var negativ... men for all del, hvis EL var seinere enn jeg trodde, så er det jo fremdeles en mulighet.. bare litt desperat her [;)] [:D]
 
jeg krysser fingre og tær for at dette blir din pp [:D] 
 
og da kom TR gitt.... da er det bare å vente igjen.... så er det i gang med 8. pp....
 
ORIGINAL: bakemamma

og da kom TR gitt.... da er det bare å vente igjen.... så er det i gang med 8. pp....



Masse lykke til med PP8[:D]
 
lykke til videre, håper det sitter en spire snart:)
 
Nå er du noen dager nærmere EL og en ny mulighet for at alt klaffer[:)]
Kjøp EL tester på billigetester.no og drikk slimløsende hostesaft[;)]
DA sitter den lille[:)]
(må humpe litt og da-hihi)
 
takk groer og adelheidi [:)]

tror det er billigere å kjøpe tester på ebay... men da blir nok sambo'n gal [:D] får nemlig ikke lov til å stresse mer med dette her, men det er lett for han å si.. det er jo min klokke som tikker ekstremt høyt for tiden[;)]

men slimløsende hostesaft? har jeg aldri hørt om før... når skal man ta det lissom da? fram til EL? hehe... mye rart man skal høre før øra detter av i alle fall....
men for all del... jeg er desperat nok til å prøve det meste av kjerringråd xD

ikke så lenge til du har IKM nå... hvordan er følelsen din da? [:)]
 
Slimløsende hostesaft skal visst hjelpe til med at man
får mer EL-slim, og da er det lettere for dissa rumprtrolla
og finne fram[;)] Hvis jeg har skjønt riktig[:)]
Skulle prøve det denne syklus, men glemte det hele tiden,
så gir det nytt forsøk neste pp om det ikke er noe nå[:)]
Tror man skal begynne noen dager før ventet EL.

Hadde samboeren min visst hvos mye tester jeg har kjøpt og
tatt hadde han fått sjokk Jeg er selvdiagnostisert testoman[8D]

Denne pp er følelsen litt god faktisk. Har hatt masse murring/stikking osv.
i "livmorområdet" siden søndag og småømme pupper... MEN.... kan være jeg har
god følelse fordi jeg mener det er på tide at det klaffer nå[:)]
 
jeg har heller ikke fortalt hvor mange tester jeg faktisk har tatt siden vi fikk de i hus[:D] da hadde jeg vel blitt fratatt dem tenker jeg.. han er så lei av stresset mitt, så nå må jeg ta det med ro, så han ikke ombestemmer seg helt..

jeg krysser fingre og tær for deg.. og håper det er små symptomer som gir seg til kjenne.. hadde vært morro hvis du fikk flytte ut herifra. [:)]

jeg skal nok løpe å kjøpe hostesaft så snart penga ramler inn på konto, for nå er det ikke mange dagene igjen før EL skal være [;)]
 
Så har termindato kommet og gått.... Hadde selvfølgelig en del tanker den dagen, men det var lettere enn jeg trodde. Kanskje fordi jeg mista så tidlig. Kjente også at jeg ble ekstremt fort irritert på småting den dagen, men klarte nå å styre unna det verste. Nå skal jeg visstnok være i en fruktbar periode igjen, så denne helga får jeg vel bare forføre sambo'n så godt jeg kan [;)] Og krysse fingre for at vi treffer denne gangen.
 
En uke til TR etter min plan burde komme.. Men som man har sett tidligere, så er det ikke jeg som bestemmer [:'(]
TR kommer når den selv vil og føler for det... Denne gangen har det ikke vært prøvd så aktivt, har bare ikke hatt lyst egentlig. Og om TR ikke kommer om en uke, men før (eller etter), så tar jeg en tur til legen.. Noe må vel kunne gå an å få for at syklusen min skal bli stabil. [&:]

Er så lei av å gå å vente i det uendelige på en positiv test.. I alle fall føles det sånn. Blir bare mer og mer klar for hver dag som går.
Og enda så tenker jeg på den lille som skulle vært her nå. Nå skulle jeg vært travelt opptatt med amming og bleieskift... Ikke bare gå rundt å glane i veggen...
 
Nok en gang kom TR tidligere enn venta :P Så da var denne syklusen på 27 dager.... Er det ikke mulig å få stabil syklus på noen måte??
Er temmelig frustrerende når det ikke går an å følge med lenger. EL er absolutt ikke når jeg tror den er, for TR kommer jo enten tidligere, eller seinere, enn jeg venta.... :(
 
TR kom lille julaften, bare en dag "forsinka". Så krysser fingra for at det ikke blir mere forskyvninger. Selv om vi ikke prøver så hardt lenger, så er tankene der enda.. Jeg vil veldig gjerne bli gravid igjen snart, men må nok innse at det ikke er så lett som jeg vil det skal være.
 
De siste tre syklusene har nå vært like, så hvis det fortsetter sånn, så har jeg EL i morra :)
Pga ustabile sykluser, så har vi tatt det helt med ro. Ikke tenkt på prøving i det hele tatt. Har i grunn vært litt deilig det også, men kjenner jeg er klar igjen nå ;)
 
Nå er det bare noen få dager igjen til TR burde være her.
I går og i dag har jeg slitt en del med kraftig svimmelhet, og lett kvalme.. Så skulle ikke forundre meg om jeg nå ble sjuk [:'(] Aldri morro å være sjuk rundt EL eller TR.

Håper alle sammen holder humøret og håpet oppe. Prøver så godt jeg kan sjøl. Men i går var sønnen min hos faren sin, så fikk ikke feira morsdagen sammen. Det tok på litt, men fikk tilgjengjeld en masse oppmerksomhet fra sambo'n. [:)] Så i dag, Valentine's dagen, så skal jeg bake en sjokoladekake til han kommer hjem fra jobb. Prøve å kose oss litt ekstra i kveld tenker jeg.

Ha en fin kveld alle sammen!!
 
Så kom TR en dag for tidlig.... Men da vet jeg i det minste at syklusen min er på 27/28 dager.. Så kan jeg jo heller mase litt på legen min om det er noe som kan hjelpe med EL og sånt :P
Nå vil jeg nemlig bli ferdig med mensen for godt snart... Har allerede bestemt meg for at det blir kun en unge til på meg. Etter det så vil jeg se på mulighetene om sterilisering... Vet det er en smule drastisk, med tanke på at jeg kan komme til å ville ha flere barn seinere. Men nå må jeg snart tenke litt på helsa mi også ;) Ikke bare hva jeg vil ha :P
 
Back
Topp