Venter nr to 29/9:)

firstborn

Andre møte med forumet
Hei:) Er baaaare tre uker på vei så det er nesten litt for tidlig for å være her, men måtte inn å se litt:) Fikk mitt første barn i feb -13 og nr to satt på FØRSTE forsøk ved EL 31.12:D så nå håper jeg bare at spira sitter godt:) flere fra Sørlandet her?
 
Tusen takk er 3+3 i dag, tiden snegler seg avgårde;) tisser ofte, men ellers ikke så mange tegn annet enn en voldsomt oppblåst mage, nesten redd for å bli avslørt allerede
 
Uke 4 i dag:D ingen milepæl, men likevel glad for å ha kommet inn i uka hvor jeg skulle hatt mensen:) er selvfølgelig veldig bekymret for at det ikke skal gå bra, men har i og for seg en god magefølelse:) har ikke mange tegn enda, annet enn tre giga kviser:O og jeg tisser mye!! Tok en test til i går og den var veldig sterk:) kvalme kom i uke 5 forrige gang så er spent på de neste ukene om jeg blir dårlig. Har ei jente fra før som heter Tuva Marie og har allerede begynt å tenke på navn, det er så gøy og jeg trenger laaaang tid før jeg kan bestemme meg så like greit å finne noen alternativ:) samboeren min er på sjøen på jobb og jeg gleder meg til han kommer hjem På torsdag, har ikke sett han siden vi fikk vite om graviditeten:)
 
UKE 9<3<3 Er ikke så flink til å oppdatere her *kremt* Men alt er fint foreløpig. Mistet en del tegn denne uken, blant annet mindre kvalme og bedre matlyst. Håper alt fortsatt er fint inni der fordi om:)
 
Back
Topp