Venter nr 5

Er de andre barna små/tette? Mine siste tre er ganske tette, fra 1 til 6 år, og viss vi nå får sistemann, blir det 4 barn fra 0-7 år.. ganske kaotisk. Jeg er så att og frem på hva vi skal gjøre (ikke planlagt her heller..). Hvordan går det med deg, er du blitt klokere? :Heartred
Ja ganske tette å små ja. Eldste er 7år, mellomste 5, yngste 2.
Nei egentlig ikke blitt klokere. Sånn formen er om dagen tenker jeg at abort er den enkleste utveien her å nå. Men igjen vet jeg nok innerst inne at jeg kommer angre på det. Så nei vet egentlig ikke.

Jeg så ei på nett som fikk nr4 når de andre var litt større, typ skolealder, og hun fikk litt bedre tid til å bare nyte svangerskapet og barseltiden. Tiden gikk såklart fort, men siden de store hjalp til var det lettere og ikke nytt eller stressende som med de andre.

Hvor gamle er de tre barna dine?
Ja, er det jeg håper på. Har to tette. Der det gikk skikkelig i ett med graviditet og barsel. Og når tredjemann ble født i 2019 så ble jo mye av permisjonen spist opp av korona og hjemmekoselig noen måneder uti.
Barna er 11, 8 og 5 nå.

Ja er jo egentlig det ja. :/ vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Han mente så fint på at jeg trenger ikke han på sykehuset om jeg skal ta abort. Må bare si at han egentlig er verdens beste samboer og far til dem andre barna. Å nr 3 var litt det samme. Men han har jo vært verdens beste far for henne å, selv om han egentlig ikke ønsket.
Det er en tøff situasjon å stå i. Selv tok jeg abort for noen år siden fordi jeg visste jeg ikke ville klare to tette til. Mannen kjørte meg da til sykehuset og ventet i venterommet mens jeg var inne.

Sniker fra juni
Blir nummer 6 her hvis denne sitter hele veien. Er fortsatt litt i sjokk, og veksler mellom å tenke at dette skal gå bra og å ha fullstendig panikk. Har to stk med ca samme mellomrom fra før og det frister på ingen måte med gjentakelse av den aldersforskjellen, men det går vel fint. Eller over. Vi får se. :laughing002
Utover det er jeg bare takknemlig for å få oppleve positiv test igjen, og denne reisen, uansett hvor den ender.

Akkurat det å ha mange barn synes jeg er fantastisk fint. Og litt flaut, for får jo en del reaksjoner av folk når de hører hvor mange vi har. Men elsker det og ville ikke byttet det for alt i verden.

Sniker fra juni
Blir nummer 6 her hvis denne sitter hele veien. Er fortsatt litt i sjokk, og veksler mellom å tenke at dette skal gå bra og å ha fullstendig panikk. Har to stk med ca samme mellomrom fra før og det frister på ingen måte med gjentakelse av den aldersforskjellen, men det går vel fint. Eller over. Vi får se. :laughing002
Utover det er jeg bare takknemlig for å få oppleve positiv test igjen, og denne reisen, uansett hvor den ender.

Akkurat det å ha mange barn synes jeg er fantastisk fint. Og litt flaut, for får jo en del reaksjoner av folk når de hører hvor mange vi har. Men elsker det og ville ikke byttet det for alt i verden.
Det var gøy å lese. Kjenner jeg bytter mellom det samme, panikk og å tenke at det går bra. Hehe. Kan jeg spørre hvor gamle barna du har fra før av er? Jeg har også to med samme mellomrom som det blir denne gangen, og gud bedre, det har vært en opplevelse ass :hilarious:

Håper jeg hører mer fra deg. :happy:

Det var gøy å lese. Kjenner jeg bytter mellom det samme, panikk og å tenke at det går bra. Hehe. Kan jeg spørre hvor gamle barna du har fra før av er? Jeg har også to med samme mellomrom som det blir denne gangen, og gud bedre, det har vært en opplevelse ass :hilarious:

Håper jeg hører mer fra deg. :happy:
Våre er 11, 6 (blir 7), 4, 2 (blir 3) og 7mnd. Er 16 mnd og 1 uke mellom hun på 4 og hun på snart 3, og synes det var ganske heftig. :nailbiting: nå er foreløpig termin når minste er 15 mnd og 3 uker, så blir nok veldig nært som sist om denne sitter hele veien

Hører til i April, men venter nummer 6. Koselig å se flere her med mange barn. :Heartred

Våre er 11, 6 (blir 7), 4, 2 (blir 3) og 7mnd. Er 16 mnd og 1 uke mellom hun på 4 og hun på snart 3, og synes det var ganske heftig. :nailbiting: nå er foreløpig termin når minste er 15 mnd og 3 uker, så blir nok veldig nært som sist om denne sitter hele veien
LItt godt å høre om flere som har tette barn. Føler meg litt alene.. :nailbiting: Dine er dog litt tettere enn mine. Jeg har ei på 13, og så er det 6, 4, 1 og når neste kommer vil det være litt mindre enn 2 år mellom de to siste, og det samme er det mellom de to mellomste. :)

LItt godt å høre om flere som har tette barn. Føler meg litt alene.. :nailbiting: Dine er dog litt tettere enn mine. Jeg har ei på 13, og så er det 6, 4, 1 og når neste kommer vil det være litt mindre enn 2 år mellom de to siste, og det samme er det mellom de to mellomste. :)
Skjønner det godt! Føler meg ganske alene selv akkurat nå. Har egentlig sagt at jeg aldri skulle ha barn så tett igjen, så feil kan man altså ta :laughing002 men blir nok bra dette her
Krysser fingrene for det ihvertfall, for oss begge/alle sammen :Heartred

Skjønner det godt! Føler meg ganske alene selv akkurat nå. Har egentlig sagt at jeg aldri skulle ha barn så tett igjen, så feil kan man altså ta :laughing002 men blir nok bra dette her
Krysser fingrene for det ihvertfall, for oss begge/alle sammen :Heartred
Ja, det blir nok så fint så. Et vakkert kaos. Håper det går bra med oss alle, ja :Heartred

Sniker fra juni

«Sniker»
Kunne ikke sagt det bedre selv :love7 Vi prøver på NR 4, de to eldste er 19 og 13, sistemann er 19 mnd. Folk fikk sjokk når vi fikk han, for kunne ikke skjønne at vi ville starte på nytt! Men, jeg elsker mamma livet.. og kunne gå gravid igjen og oppleve helle små barns perioden på nytt gjør meg kjempe lykkelig. Og jeg gleder meg så mye til en ny positiv test. Vi lever bare en gang, så da er det viktig å gjøre det som gjør deg lykkelig i livet

Sniker frå èin annan gruppe (er ikkje gravid). Her har vi seks barn. Dei fem første kom med 2 års mellomrom, så då eg fekk nr.5 var dei 8,6,4 og 2 år. Fekk så nr.6 då yngste var 4 år. Vi har fem soverom med muligheit til å lage til 1-2 soverom i kjelleren etterkvart. Dei tre eldste har eget rom, nr.4 og 5 deler og minste sover med oss. Send meg gjerne pm om du trenger nokon å snakke med

Vi venter nummer 4 med termin 3 Mai. Våre barn er 11, 8 og 2. Siden vi begynte på «nytt» for to år siden, fant vi ut at vi peiser på med en til Jeg har 5 søsken og mannen min har 12 så vi er vant med store familier.

Sniker frå èin annan gruppe (er ikkje gravid). Her har vi seks barn. Dei fem første kom med 2 års mellomrom, så då eg fekk nr.5 var dei 8,6,4 og 2 år. Fekk så nr.6 då yngste var 4 år. Vi har fem soverom med muligheit til å lage til 1-2 soverom i kjelleren etterkvart. Dei tre eldste har eget rom, nr.4 og 5 deler og minste sover med oss. Send meg gjerne pm om du trenger nokon å snakke med
Takk for det. Det gikk desverre ikke så bra med spiren i magen, og går gjennom en SA for øyeblikket.. men vi prøver nok igjen ved første anledning :Heartred

Har dere sagt det til noen andre ennå? Merker jeg synes det er litt flaut å plutselig skulle få en til. Ikke minst fordi vi har gått rundt og sagt at vi er helt ferdige.

Venter nr 4 her, veldig uplanlagt. Merker litt på uroen å begynne på nytt igjen. Har akkurat begynt å lande i å være mamma 50% av tiden med de tre store, så skal bli både godt og skummelt og bli mamma 100% igjen.

Har dere sagt det til noen andre ennå? Merker jeg synes det er litt flaut å plutselig skulle få en til. Ikke minst fordi vi har gått rundt og sagt at vi er helt ferdige.
Kjenner på det samme. Tror vi blir å vente en god stund før vi sier noe. Foreldrene mine vet, men det er fordi de også er de som vi visste at kom til å bli glad :love7

Går daglig og tenker "For et galehus jeg lever i, hva i all verden tenkte vi på da vi bestemte oss for en til??!" Nr 4 på vei... Og nr 3 på to år finner på mer rart til sammen enn de to største. Kan ikke se vekk et sekund. :dead:

Går daglig og tenker "For et galehus jeg lever i, hva i all verden tenkte vi på da vi bestemte oss for en til??!" Nr 4 på vei... Og nr 3 på to år finner på mer rart til sammen enn de to største. Kan ikke se vekk et sekund. :dead:
Nr. 4 blir selvsagt en rolig og harmonisk superbaby.

Back
Topp