Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nr 4 her jeg er veldig mye alene siden mannen jobber bortreist ukesvis av gangen så kjenner at jeg mer enn en gang siden pos test har lurt på hva i alle dager jeg har funnet på .. veldig ønsket altså, men gleder meg ikke til enda mer stress aleneOg lurer på om det er flere der ute som venter den fjerde/femte/sjette - som vil dele tanker rundt det å ha mange barn og gå gravid på nytt
Føler den, har vært alene med mine fire det meste av tiden også, og blir vel mye alene nå også. Haha, ja, sant, lurer på det samme. Hvordan skal dette gå, liksom. Hvor gamle er de du har fra før?nr 4 her jeg er veldig mye alene siden mannen jobber bortreist ukesvis av gangen så kjenner at jeg mer enn en gang siden pos test har lurt på hva i alle dager jeg har funnet på .. veldig ønsket altså, men gleder meg ikke til enda mer stress alene
Skjønner godt disse tankene.. vi har per i dag et soverom til hver av de fire barna, men ikke flere å ta av, så enten må vi dele det største spverommet inn i to, eller la to av barna dele soverom.. det finnes mange løsninger, med andre ord. Bil og rom og alt det der kommer til å ordne seg på sikt for dere. Og de eldre barna dine vil helt sikkert bli glade for å få et lite søsken å dulle med, tror du ikke..?Nr 4 her og. Ikke planlagt.
Mannen min er mye på banen og jobber mest hjemmefra, så er ikke bekymret sånn sett. Men er mest det med logistikk og alt det praktiske jeg tenker på. Større bil, ikke nok barnerom, har solgt det meste av babygreiene.. og hvordan det blir for en attpåklatt med tre større søsken.
Ja, i dag var jeg bare mega lei hele helgen og ville helst ikke gjøre noen ting med noen av ungene så gikk jeg å tenkte hvordan skal jeg oOoooorke med en til…..Føler den, har vært alene med mine fire det meste av tiden også, og blir vel mye alene nå også. Haha, ja, sant, lurer på det samme. Hvordan skal dette gå, liksom. Hvor gamle er de du har fra før?
Ja, det ordner seg nok på sikt. Det er vel mer det at alle planene vi hadde snus litt på hodet nå.Skjønner godt disse tankene.. vi har per i dag et soverom til hver av de fire barna, men ikke flere å ta av, så enten må vi dele det største spverommet inn i to, eller la to av barna dele soverom.. det finnes mange løsninger, med andre ord. Bil og rom og alt det der kommer til å ordne seg på sikt for dere. Og de eldre barna dine vil helt sikkert bli glade for å få et lite søsken å dulle med, tror du ikke..?
Ja, fullt forståelig. Ting blir ikke helt som man hadde sett for seg.. det er både kjekt og ikke kjekt på samme tid, om det er lov å si. Sant det, ser ut som mye vil løse seg av seg selv, da!Ja, det ordner seg nok på sikt. Det er vel mer det at alle planene vi hadde snus litt på hodet nå.
Vi har to barnetom her, de minste deler uten problemer. De er jo ikke så mye på rommet sitt uansett. Vi har også et tredje rom som kan gjøres om til barnerom på sikt. Og det blir faktisk så stor aldersforskjell mellom eldste og den som kommer at hun kanskje har flyttet ut når minste får behov for eget rom.
Hvor gamle er dine? Fem er ganske sprekt da.
Ja, det med tid til alle er vel det som det tenkes mest over, om dagen. Hvor gamle er de?Ja, i dag var jeg bare mega lei hele helgen og ville helst ikke gjøre noen ting med noen av ungene så gikk jeg å tenkte hvordan skal jeg oOoooorke med en til…..
de to eldste begynner å bli relativt selvstendige, så det hjelper på, men man ønsker jo å ha skikkelig tid til alle uansett <3
Oi se her ja, ikke fått varsel på denne. De er 13,10 og 5 enn dine?Ja, det med tid til alle er vel det som det tenkes mest over, om dagen. Hvor gamle er de?
Kjekt med en liten igjen da. Mine er 13, 6, 4 og 1Oi se her ja, ikke fått varsel på denne. De er 13,10 og 5 enn dine?
Ja er jo det artig du også har 13 åring. Jeg kjenner det kommer til å bli snålt å være så mye eldre når minste begynner på ungdomsskolen som man var nå hahaKjekt med en liten igjen da. Mine er 13, 6, 4 og 1
Hehe, ja, sant, men spennende med tenåring og alt det som skjer der Off, men kjenner jeg blir stresset over kaoset som venter med så mange tette, små..Ja er jo det artig du også har 13 åring. Jeg kjenner det kommer til å bli snålt å være så mye eldre når minste begynner på ungdomsskolen som man var nå haha
Det høres ut som en vanskelig situasjonVenter egentlig nr 4 jeg å. Mannen ønsker ikke nr 4. Men han ønsker heller ikke å være med til sykehuset for en eventuell abort å nei ingen planlagt graviditet
Ja er jo egentlig det ja. :/ vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Han mente så fint på at jeg trenger ikke han på sykehuset om jeg skal ta abort. Må bare si at han egentlig er verdens beste samboer og far til dem andre barna. Å nr 3 var litt det samme. Men han har jo vært verdens beste far for henne å, selv om han egentlig ikke ønsket.Det høres ut som en vanskelig situasjon
Han trenger nok litt tid. Det er ikke alltid så lett å omstille seg når ting ikke blir som man hadde tenkt. Håper det ordner seg for dereJa er jo egentlig det ja. :/ vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Han mente så fint på at jeg trenger ikke han på sykehuset om jeg skal ta abort. Må bare si at han egentlig er verdens beste samboer og far til dem andre barna. Å nr 3 var litt det samme. Men han har jo vært verdens beste far for henne å, selv om han egentlig ikke ønsket.
Jeg så ei på nett som fikk nr4 når de andre var litt større, typ skolealder, og hun fikk litt bedre tid til å bare nyte svangerskapet og barseltiden. Tiden gikk såklart fort, men siden de store hjalp til var det lettere og ikke nytt eller stressende som med de andre.Nr 4 her og. Ikke planlagt.
Mannen min er mye på banen og jobber mest hjemmefra, så er ikke bekymret sånn sett. Men er mest det med logistikk og alt det praktiske jeg tenker på. Større bil, ikke nok barnerom, har solgt det meste av babygreiene.. og hvordan det blir for en attpåklatt med tre større søsken.
Er de andre barna små/tette? Mine siste tre er ganske tette, fra 1 til 6 år, og viss vi nå får sistemann, blir det 4 barn fra 0-7 år.. ganske kaotisk. Jeg er så att og frem på hva vi skal gjøre (ikke planlagt her heller..). Hvordan går det med deg, er du blitt klokere?Venter egentlig nr 4 jeg å. Mannen ønsker ikke nr 4. Men han ønsker heller ikke å være med til sykehuset for en eventuell abort å nei ingen planlagt graviditet