Venter min første/kommende alene mor. Noen andre og her som blir alene mor??

November girl

Andre møte med forumet
hei er en jente på 24 år som venter min første. Er 15+5. Har enda ikke fått vite hva det blir..håper å få vite det snart:)
Jeg står i dag i en slik situvasjon som kommende alene mor. Har så mange tanker rundt dette.. og er både glad og trist på en gang.
Gleder meg til alle kommende ultra check ups og innkjøping av alle de små søte ting man trenger til den lille. Men syns det er trist at det er ingen far inni bilde. Jeg har familie og venner som er vil være her for meg som støtte. Veldig Glad for å ha dem.
Men til sist vet jeg det er jeg som har ansvaret og har den største rollen av alle.


Bare lurer på om det er andre som er i en slik situvasjon og hvordan dere takler alt og tenker på alle utfordringene som kommer når man står som alene mor. ????

Ha en fin dag :)
 
Jeg var alene med førstemann i 6 år frem til typen flytta inn. Føler jo fortsatt jeg er alenemor, mitt ansvar.

skal ikke juge, det har vært veldig tøft til tider. Mamma og pappa + venner har vært der mye. Men fortsatt var det mange tøffe og tunge dager men også mange fine. I de fleste sitvasjoner stod jeg alene, det er på en måte ingen som kom og tok over midt på nattaen el dag om det stod på som værst.
men angrer aldri på valget mitt :) han er den beste gaven i mitt liv :) :)

har vært noen tlf hjem til mor :) hehe

masse lykke til. Kommer nok til å klare det kjempe fint :)
 
Blir alene jeg :) Synes det er litt skummelt, men tenker som så at mange har gjort det før meg, så det skal vell gå fint. Noen dager blir jeg veldig deppa og bare gråter, men som oftest ser jeg lyst på det! Nå har jeg barnefar inne i bildet da, men tungt er det likevell :)
 
Back
Topp