Venter i spenning....

Twinkletwinkle

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
På det første smilet!! Noen som er så heldig å ha en liten som har begynt å smile?

Ser at det ikke er lenge før hun serverer ett.
Men enn så lenge har de jeg har sett blitt etterfulgt av en real promp så har ikke jubla enda :-p er så koselig når de begynner å gi litt respons..

Helsesøster mente jeg kanskje måtte belage meg på å vente, siden lillemor generelt ikke er spesielt fornøyd med tilværelsen og nettopp har begynt med å kunne være våken uten å bare skrike. Men, hvem vet!

Last edited:
Her kom det da han var 4 uker :) har alltid vert flink med blikk kontakt så her kommer de ofte nå :) nå er han 6 uker. Men han nekter meg å ta bilde av de :p

Nå gliser han rett og slett og "prater" med oss.:) begynte å smile når han var nesten 4 uker.:) fått masse fine bilder av han. Han er 5 uker.:)

Masse smil og blikk kontakt. Har vært sånn siden hun var 5 uker.

Fikk de første ordentlige sosiale smilene i blikkontakt da hun var 3 uker. Fikk hjernehinnebetennelse og vsr innlagt til lillejulafen og det var ikke et eneste smil å få :( nå smiler hun igjen - utrolig deilig <3 5 uker nå :)

Fikk de første ordentlige sosiale smilene i blikkontakt da hun var 3 uker. Fikk hjernehinnebetennelse og vsr innlagt til lillejulafen og det var ikke et eneste smil å få :( nå smiler hun igjen - utrolig deilig <3 5 uker nå :)

Godt at hun smiler til mamman sin, kan tenke meg det gjør godt! Stakkar liten.. Men så bra at hun er på bedringens vei nå!

Fikk første smil rett før hun var to uker. Vi var flere som så det, og alle mente det var bevisst. Har smilt masse siden. Har også pratet med oss og uroen over stelleplassen lenge. Hun er straks 8 uker.
Helsesøster kalte henne hypersosial!

Back
Topp