Venter i spenning!

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Nå venter jeg fælt på å kjenne lille sprelle!! Har vært noen små bobler og trodde jeg kjente et dytt her om dagen, men så har det vært helt stilt de to siste dagene. Er på ferie, så gjør ikke annet enn å ligge i sola å kjenne etter!! Skulle ønske jeg hadde tatt med droppleren så jeg kunne lyttet litt!! Dere som kjenner noe nå, kjenner dere hver dag? 16 uker i morra, så nå skjer det forhåpentligvis snart :)

Er ikke vant med å kjenne hver dag så tidlig, hverken nå eller forrige svangerskap.

Supert! Holder på å vente meg ihjel :) bare å smøre seg med tolmodighet da :)

Håper vi kjenner noe snart :) Hvor i landet holder du til? :)

Jeg kjenner noe som jeg de siste dagene har blitt helt sikker på at er baby, men det er langt fra hver dag.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Jeg kjenner noe som jeg de siste dagene har blitt helt sikker på at er baby, men det er langt fra hver dag.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
Samme termindato vi :) Syns jeg kjente et lite dytt her nå :) Men nå er det noen dager siden sist!

Jeg er ganske sikker på at det er baby jeg kjenner, ikke hver dag, men hvis jeg har på noe som strammer over magen så kjenner jeg den beveger på seg. Kjenner det er jeg ser kul om morgenen og der jeg hører hjertelyden, så ganske sikker :) akkurat som noe kiler meg innvendig, kjempesnedig å kjenne på. Er litt paff at jeg merker det så tidlig. Mener selv jeg er 14+4 i dag, ul mener 15+2 :)

Venter på å kjenne liv jeg også.. Gledermeg!!:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Jeg har kjent herlige, små spark og dult de siste dagene. Det er helt fantastisk :love7

Jeg har fått vite at morkaka er foran. Regner med jeg må vente noen uker til før jeg kjenner noe.

Jeg har fått vite at morkaka er foran. Regner med jeg må vente noen uker til før jeg kjenner noe.

Min også. Jm sa at dermed kunne jeg ikke forvente å kjenne noe før uke 16 kanskje. Da jeg kjente det med frøkna sist, men tror ikke livmoren lå foran den gangen.

Synes det er greit å vite, slipper da å bekymre meg eller å vente på bevegelser ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Min også. Jm sa at dermed kunne jeg ikke forvente å kjenne noe før uke 16 kanskje. Da jeg kjente det med frøkna sist, men tror ikke livmoren lå foran den gangen.

Synes det er greit å vite, slipper da å bekymre meg eller å vente på bevegelser ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Helt enig, godt å vite.

Uke 16 er jo ikke lenge til! :)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

Nå er det noen små dytt her igjen! Det er nok lille :) Så kos :)

Back
Topp